Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kweek herdermaina Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kweek herdermaina
denbeo1
Website Member
Posts :36

Website Member
2014-08-22 - 20:09:40 send message to denbeo1

heb verleden jaar 2 herdermaina geringd 2013 aangeschaft , niet gesext ,deze zitten in een kooi van 6 x 1.2 x1.8 .had deze een nest gegeven daar ik gelezen had dat deze daar in slapen ,ze hebben beide een mooi nest gemaakt ,maar dan begonnen de problemen ,ze kropen in mekanders nest en vochten anderling.mijn eigenlijke vraag is of er liefhebbers zijn die mij kunnen vertellen of een man ook nest maakt of niet ,of heb ik nu 2 poppen ? als ik ze laat sexen weet ik het natuurlijk ook .het is niet mijn bedoeling om er mee te kweken ,alleen voor de gezelligheid van de vogels.maar zou er graag 2 in 1 kooi plaatsen zonder gevechten .


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2014-08-22 - 23:19:37 send message to Ramon

Beste denbeo1,
Het is hoofdzakelijk de man die het nest bouwt. In een later stadium zal de pop ook wel af en toe wat nestmateriaal in de nestkast slepen.
Waarschijnlijk heb je twee mannen. Beter is om bij dit soort vogels, deze te laten sexen. Dan weet je zeker van wat voor geslacht de vogels zijn.

Vr.gr. Ben


denbeo1
Website Member
Posts :36

Website Member
2014-08-23 - 20:07:49 send message to denbeo1

beste ramon ,waarschijnlijk zal u wel gelijk hebben ,daar na het nest volledig klaar was ,er geen enkel ei volgde.had vroeger een beo pop die alleen zat en die maakte ook nest ,legde eieren en broedde dan .doch ,een kweker waar ik er al gekocht heb beweerde dat de man niet helpt bij het nestmaken ,en deze kweekt met 3 kpls.en brengt ze met de hand groot.in ieder geval zal ik u raad aannemen en deze laten sexen .bedankt harri



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 184 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede