Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Onze Lori jaaP Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Onze Lori jaaP
Dymphna
Website Member
Posts :8

Website Member
2014-07-07 - 17:06:38 send message to Dymphna

Hallo allemaal,

Ik ben Dymphna en nieuw hier.
Sinds vandaag is jaaP bij mij.
Ze is een regenbooglori van een kweker.

Ik ben wijkverpleegkundige en we hebben haar meegenomen uit een vervelende situatie.

Na wat overleg hebben ik mijn vriend besloten om haar in huis te nemen. Op kantoor kreeg ze iets te veel aandacht.

We zijn nog erg zoekende naar de dagelijkse dingen... eten spelen etc.
Al gaat het spelen haar goed af. Ik moest voer kopen in de dierenwinkel, want ze had voornamelijk zaden. Maar voor nu heeft ze het iig stukke beter dan de afgelopen maanden.
Ik heb wat speeltjes badjes ect gekocht bij zooplus, maar we zijn er nog lang niet.

Hoop hier aan de nodige info ( vooral mbt tot voeding ) te komen. happy :)

Verder hebben we 2 katten en een konijn.
Vroeger veel hamsters en ratten gehad, wat ik nog steeds erg mis( vooral het maken van de hangmatten :P )

Voel je vooral geroepen om wat eerste hulp te verlenen laugh :D

Groetjes


Mp vd Sande
Website Member
Posts :158

Website Member
2014-07-07 - 17:13:01 send message to Mp vd Sande

Wat voer je nu?


Dymphna
Website Member
Posts :8

Website Member
2014-07-07 - 17:16:24 send message to Dymphna

Zoals ik al zei, voeding met voornamelijk vruchten en noten uit de dierenwinkel die ik zelf even gehaald heb. En het voer dat ze al had, dat bestaat uit voornmamelijk zaden. Voor de rest krijgt ze er vers fruit bij


Mp vd Sande
Website Member
Posts :158

Website Member