Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > maak ik me te druk? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : maak ik me te druk?
sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-17 - 12:27:31 send message to sjennex

Pff mensen wat ben ik dom. Vanmorgen een gewonde kraai zien liggen. Soortgenootjes waren hem flink aan.het atackken. Had iets aan zn.vleugel! Maar wat doe ik.sukkel. dierenambulance.bellen.maar meneer kraai wel.mee naar huis genomen. Thuis.is een.doos gedaan. Handen heb ik goed gewassen maargoed ik.heb die.kraai dus.wel.meegenomen. blue onze halsband was met gezamelijk met de kraai in een.kamer. weliswaar blue op haar.stok en.de kraai in.de.doos. nu maak ik me.dus druk dst die.kraai misschien ziek was.. is in.dezelfde kamer dan genoeg om blue ook.ziek te.maken. wou.al.naar.de.dokter gezien.ik blue.toch wou laten sexen maar onze.dierenarts.verwijst me.door.naar een vogelarts is.belgie. dat is.wel.een.stuk rijden. Beter het zekere voor.het onzekere nemen.en.blue.laten nakijken en.testen op.ziektes! Alvast bedankt


sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-17 - 12:36:06 send message to sjennex

Moet eigenlijk een vraag zijn! Maak ik mij gegrond.zorgen of ben ik een beetje overbezorgd?


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2014-06-17 - 13:04:04 send message to medaar

neen je bent niet dom . das mooi van je .
maar : die kraai ?? beter naar vogelasiel doen .


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-06-17 - 13:05:13 send message to P.Rooth

Hoeft niet direct een ziekte te zijn daarbij is er verschil in soort

Een gewonde kraai is niet per definitie ziek die kan een ongelukje gehad hebben en kraaien zijn niet van die lieverdjes en zien een gewond dier soortgenoot of niet , als voedsel

Plaats dat dier in de schuur met voedsel en een bak drinkwater is de vogel vleugellam zal die gebroken zijn .

Kraaien vallen trouwens niet zomaar een dier aan er zal dan wat mee zijn wat wij niet zien en is zo'n beest al ten dode opgeschreven .

Succes met de opvang

Paul


sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-17 - 21:08:04 send message to sjennex

Ik heb gelijk na vangst de kraai thuis in een verhuisdozen gedaan en eivoer en water en gierst gegeven. De dierenambulance is de kraai een paar uur later komen halen. Maar mijn vraag was dus.. Of ik nu bang moet zijn dat mijn parkiet misschien een ziekte of dergelijke heeft opgelopen omdat ze wel in dezelfde kamer waren. Hoop overigens ook niet dat de dierenambulance de kraai de nek omdraait zoals mijn partner zegt. Dan had ik hem zelf liever opgeknapt en gehouden.


sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-17 - 21:12:02 send message to sjennex

Schreef een beetje gehandicapt vanwege een andere telefoon. Dus mijn vraag was denk ik niet duidelijk. De kraai was vleugellam dus dacht niet meteen aan een ziekte. Maar bij nader inzien vond ik het wel eng voor Blue. En nu savonds denk ik weer aan die arme kraai. En ben ik trots dat ik zo een grote vogel durfde te pakken. Heb geen seconde getwijfeldhappy :)


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2014-06-17 - 21:23:47 send message to medaar

was je niet bang van die grotebek ??.
staalhard die bek en de kraai . is een aaseter,
niet mijn vriend .


sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-17 - 22:04:10 send message to sjennex

Haha achteraf nu ik dat hoor en ook die vrouw van de dierenambulance zag met haar dikke handschoenen die die arme kraai zo beetpakte denk ik wel: nou Sandra je mag blij zijn dat hij me niet gepikt heeft. Was totaal niet bang ondanks onlangs overwonnen vogelangst. Vandaar de trots. Vond de kraai bijzonder mooi. Groot ook in vergelijking met mijn halsband. Zeer groot. Zal proberen een foto te plaatsen van de kraai. Maar om je vraag te beantwoorden. Nee ik was niet bang ookal was zijn snavel behoorlijk groot.


sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-17 - 22:19:29 send message to sjennex



Dit bericht is door moderator Daniel aangepast

sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-17 - 22:33:33 send message to sjennex



Dit bericht is door moderator Daniel aangepast

mreyder
Website Member
Posts :607

Website Member
2014-06-18 - 01:56:00 send message to mreyder

Ik zou me niet te bang maken over ziekteoverdracht.


sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-18 - 23:02:35 send message to sjennex

Ah gelukkig


sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-26 - 08:18:45 send message to sjennex

Mhee ik blijf maar aan de kraai denken. En mijn vriend zegt dat ze een wilde gewonde kraai afmaken. Ik heb de vrouw van de dierenbescherming gevraagd omdat jk daar ook bang voor was en ze verzekerde me dat hij nagekeken werd en opgelapt en uitgezet of opgelapt en opgevangen wordt. Nu zegt mijn vriend dat dat maar zo gezegd wordt. Dan had ik hem liever gehouden en op eigen kosten opgelapt en een soft release geprobeerd. Pff.. Iemand ervaringen met wat ze doen in omgeving limburg met gewonde gevonden kraaien? Ik vond ook geen opvang in de buurt die kraaien opvangt bij nader inzien sad :(


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2014-06-27 - 15:24:36 send message to kamervoliere

die gaan ze vast weer oplappen is mijn idee.daar zijn ze tenslotte voor.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 148 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede