Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Ik weet even geen raad.wie kan mij helpen?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Ik weet even geen raad.wie kan mij helpen??
anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2014-03-02 - 20:12:33 send message to anouk04

Hallo kwekers ik heb een koppel grijze die ik vorig jaar elke keer heb zien paren,en voeren.maar nu de laatste tijd pakt de man de pop echt heel hard.elke keer heeft ze wonden.de pop is tam en van 06.de man is nat en van 08.ze had een 2 maanden geleden echt een aardig gat in haar hoofd,wat nu gelukkig weer dicht is.maar ik snap er helemaal niks van.kan iemand mij helpen??gaat om grijze roodstaarten.mvgt


interactivet
Website Member
Posts :145

Website Member
2014-03-03 - 05:50:28 send message to interactivet

Partner agressie by gryze roodstaarten komt niet vaak, maar tog wel voor. Vooral met handopfok vogels, vanwegen jaloezie of omdat de ene partner niet gereed is voor kweek in dat seizoen. Beste is om ze te scheiden en andere partners te geven, verkieslik door natuurlike seleksie. Indien dat niet kan, probeer proteine in voeding te verlagen, vleugel v d man te knippen (helpt wel niet veel in kleine kooi) maar als het doorgaat zijn ze niet aanpasbaar.


michielhartjes
Website Member
Posts :71

Website Member
2014-03-03 - 12:26:16 send message to michielhartjes

Ik zou inderdaad de vogels uit elkaar halen en op zoek gaan naar andere partnets, hier komen toch geen jongen van.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-03-03 - 13:09:48 send message to P.Rooth

Wat is er veranderd sinds ze wel met elkaar door 1 deur konden ?

Zijn soms kleine dingen die agressie oproepen



anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2014-03-05 - 21:25:31 send message to anouk04

Hallo nog even een up date.ik was even een paar dagen weg.en nou hoorde ik vandaag van mijn vriendin dat ze weer aan het paren waren.dus ik snap er echt niks van.nou hebben de mensen ook wel ruzie in hun relatie.dus misschien dat het toch wel goed gaat komen.maar ik denk toch dat de pop er nog niet helemaal klaar voor is.ik blijf het nog even aankijken.kan ze altijd nog uit elkaar halen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 182 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede