Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Reactie advertentie uit Engeland Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Reactie advertentie uit Engeland
compadre
Website Member
Posts :184

Website Member
2013-11-12 - 13:17:56 send message to compadre

Ik kreeg een reactie nav mijn advertentie hier van een zekere Petre Hug. Is dit oke of Nigeriaanse scam?

Groet, Eric


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2013-11-12 - 17:32:20 send message to tropic

Ik begrijp dit soort post niet zo goed. Je bent Nederlander, krijgt een reaktie uit Engeland , en je trekt ze meteen in twijfel, zelf met naam.
In Nederland of Belgie kan je ook minder goede figuren tegenkomen. Waarom zet je deze dan niet met naam op het forum????angry


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2013-11-12 - 18:44:43 send message to kamervoliere

ben het niet eens met je tropic,je moet altijd behoedzaam zijn met kopers of aanbieders ook uit belgie en en nederland dus waarom niet uit engeland?ik zou zeggen ga jij maar blind vogels kopen uit engeland.verplaats je eens in oplichters,wie kan jij beter oplichten aan de buren of aan een engelsman


chassy
Website Member
Posts :118

Website Member
2013-11-12 - 18:53:59 send message to chassy

compadre: altijd handig als je ons wat meer info geeft? hij reageert op een adv van u, meestal kan je uit zo een mail al veel uitmaken over oplichters of niet.
heb zelf al veel reacties gehad uit engeland maar helaas bijna allemaal oplichters die met een verhaal afkomen van ze werken op een boorplatform en zouden een koerierdienst sturen en zelf extra betalen voor de moeite, bij zo dingen merk je direct dat er iets niet pluis is.
uiteraard zijn er gelukkig nog veel betrouwbare personen ook uit engeland, als ze zeggen dat ze erom komen en hand contant betalen is er voor mij niets aan. of ze betalen een voorschot op u rek voor reservatie is het ook ok.
beginnen ze over check opsturen en dergelijke dan zou ik het in twijfel trekken.

maar zoals eerder, oplichters zitten overal in europe en ver erbuiten.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2013-11-12 - 18:59:23 send message to wiechmann

ik schrijf altijd dat het goed uit kom. dat je de volgende week of dag voor je werk toch naar uk moet dat je hem dan zelf op kom halen .


compadre
Website Member
Posts :184

Website Member
2013-11-12 - 22:49:53 send message to compadre

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Heb hier een advertentie geplaatst voor blauwgele ara's. Kreeg een reactie uit de UK dat hij een paar had. Maar het is nooit verkeerd om eens te vragen of de persoon bekend is. Misschien heeft men juiste goede ervaringen. OF slechte,in dat laatste geval hoef ik niets eens moeite te nemen om te reageren.Buitenlandse contacten zijn vaak heel leuk en verrijkend, maar je heeft ook veel west-Afrikanen die zich met allerlei praktijken bezig houden.Deze naam heb ik al eerder gezien dus het zou kunnen dat iemand hem kon.


vogeltje1000
Website Member
Posts :309

Website Member
2013-11-12 - 23:02:20 send message to vogeltje1000

Vraag eerst foto.s van de ara's.
Ik heb al 2 x meegemaakt dat er andere soorten op de foto stonden dan dat er aangeboden worden.
Maak nooit geld over voordat je de vogels hebt.
En vraag foto met een krant op de achtergrond van vandaag of gisteren.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2013-11-12 - 23:05:19 send message to dooren

Gewoon even wat Engelse kwekers vragen of ze deze man kennen. Vaak kent men elkander wel zodat je snel weet of het serieuze mensen zijn.
Gert


Vogelen
Website Member
Posts :506

Website Member
2013-11-13 - 07:08:29 send message to Vogelen

Blauw gele zijn in NL voldoende te krijgen. Dan is het vrijwel altijd oplichting. Waarom zou je anders moeilijk doen, als ze ook in NL zijn?


Blauwe bergen
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-11-13 - 18:55:14 send message to Blauwe bergen

Ik kreeg ook een mail nadat ik een lori te koop vroeg.
Ik moest 200 e overmaken.
Ik zocht opnieuw contakt en vroeg zijn telefoonnummer. Daar kreeg ik het antwoord op Ik kan niet aan de telefoon komen omdat ik een bedrijfsongeluk heb gehad , ik draag nu een hoor apparaat en als ik aan de telefoon komt komt er een vervelende ruis. en dan hoor ik niks meer. Daarna kwam hij met het voorstel om maar 100 e over te maken ! natuurlijk ging ik niet akkoord. Ik stelde voor om de lori te halen in Engeland en vroeg zijn adres. Vanaf dat moment nooit meer iets gehoord !


compadre
Website Member
Posts :184

Website Member
2013-11-13 - 23:20:18 send message to compadre

Ik heb ook wat kritische vragen gesteld, nu ook niets gehoord.


adjekant
Website Member
Posts :55

Website Member
2013-11-19 - 18:11:50 send message to adjekant

Het gaat snel en petre heeft veel vogels. Ook groendijcaiques kan hij leveren tegen een minimale prijs inclusief transport kooi en kosten. Ik heb voorgesteld dat ik ze voor hetzelfde geld kom halen... benieuwd of ik reactie krijg.
mvg,

Ad


compadre
Website Member
Posts :184

Website Member
2013-11-19 - 19:27:49 send message to compadre

Ik heb niets meer gehoord nadat ik wat doorvroeg.


Masterbirds
Website Member
Posts :1

Website Member
2014-04-09 - 16:23:27 send message to Masterbirds

Petre is ondertussen verhuist naar Zweden en verkoopt nu lutino rose kaketoe poppen voor €500 incl transport.

Leren die gasten het nou nooit?!


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-04-09 - 19:11:28 send message to Henk57

Vreemd als ze het over bepaalde handelaren in Nederland hebben wordt topic gelijk gesloten en mag men geen namen noemen. In dit geval wel?


lapland
Website Member
Posts :224

Website Member
2014-04-09 - 19:45:48 send message to lapland

Bood mij een stel Kragen aan , moest 300€ overmaken dan zou hij ze versturen , niet gereageerd dus diverse mail van hem , zodat we snel zaken zouden kunnen doen , mijn mail terug was dat ik 2000€ zou betalen in plaats 300€ als hij ze bij mij thuis af zou leveren , ik zit nog steeds tewachten happy :)



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 176 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede