Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vogel uit engeland laten verzenden Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : vogel uit engeland laten verzenden
abmarcel
Website Member
Posts :62

Website Member
2013-10-31 - 18:35:48 send message to abmarcel

hallo , wie heeft er ervaring met een vogel uit engeland laten komen ? tips waar ik op moet letten prijs van verzenden enz
alvast bedankt


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2013-10-31 - 19:06:51 send message to medaar

waarom een vogel kopen daar ??
hier zitten ook mooie vogels ze .


abmarcel
Website Member
Posts :62

Website Member
2013-10-31 - 19:35:31 send message to abmarcel

Klopt heb je gelijk in , maar ben al zo lang op zoek naar een pop van de picta picta. En er nu eindelijk 1 heb gevonden , helaas wel in engelend vandaar


yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2013-10-31 - 19:42:10 send message to yaro

hebben ze de vogel aangeboden of stond ze op een engelse site
als hij aangeboden is is het uitkijken met vooruitbetalen


abmarcel
Website Member
Posts :62

Website Member
2013-10-31 - 19:57:40 send message to abmarcel

Aangeboden op mijn advertentie gezocht , en ja is zeker een risico daarom hoop ik hier wat ervaringen te horen


Mp vd Sande
Website Member
Posts :158

Website Member
2013-10-31 - 20:01:07 send message to Mp vd Sande

word de vogel toevallig niet voor een goedkope prijs aangeboden aan je?


abmarcel
Website Member
Posts :62

Website Member
2013-10-31 - 20:12:11 send message to abmarcel

Hij heeft nog geen prijs genoemd , wil dat ik zeg wat hij mij waard is , ik heb gezegd dat ik eerst eens wil weten wat de verzend kosten zouden zijn. Vandaar dat ik een beetje wantrouwig ben


GS87
Website Member
Posts :103

Website Member
2013-10-31 - 20:43:46 send message to GS87

Ik zou er gewoon heenrijden als je al lang op zoek bent is dat toch geen probleem


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2013-10-31 - 21:03:31 send message to wiechmann

gewoon zeggen dat je hem op kom halen zeker weten dat dat niet ga.


abmarcel
Website Member
Posts :62

Website Member
2013-10-31 - 21:41:34 send message to abmarcel

Goede tip , ik ga er heen ,een kijken wat de reactie is


Bird brain
Website Member
Posts :46

Website Member
2013-11-01 - 18:08:27 send message to Bird brain

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Laat je ons weten of je een reactie hebt gehad, ik heb ook mijn twijfels en slechte ervaringen met onbekende aanbieders uit het buitenland.
Als je om foto's vraagt gebeurt het nog wel eens dat je van een totaal andere soort dan gevraagd een foto krijgt die van internet blijkt te zijn geplukt.

De meeste professionele oplichters richten zich op diverse marktgebieden en hebben geen specifieke vogelkennis. Wat niet wil zeggen dat er geen oplichters zijn met vogelkennis en ook wil ik niet zeggen dat niemand te vertrouwen is. Maar een stukje bewijs lijkt me niet verkeerd.


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2013-11-01 - 20:04:20 send message to medaar


rrrrhaha.ben ook al van een kalereis thuisgekomen.
was het jaar 1985. te koop mooie vogels.
naar de limburg belgie . rrr aan de beldeur. niemand , deedt open . dus aan de buren gevraagd , ook rrrr aan de bel .?? madam de buur deur open : oja nog iemand die in zijn val loopt . enne were naar huis . die had nog nooit een vogel gehadt gr


hookbill
Website Member
Posts :108

Website Member
2013-11-01 - 21:42:28 send message to hookbill

Een picta pop is max 150 euro. Niet echt een vogel om een oplichtingsval voor op te zetten.
ik ken wel iemand die maandelijks naar Nederland komt vanuit engeland. Die persoon zou je het geld kunnen overmaken.
Je hebt mijn email wel Marcel.

Harrie


abmarcel
Website Member
Posts :62

Website Member
2013-11-01 - 21:56:12 send message to abmarcel

Hallo allemaal, het is duidelijk . Verzenden was volgens hem erg duur vanuit engeland . Ik heb voorgesteld om naar dover te gaan en hem daar te ontmoeten ,hij woonde er erg ver vandaan . Maar hij stelde voor om in zwolle elkaar te treffen tijdens de beurs ,hij wil de vogel wel vasthouden tot die tijd en ik zoek al erg lang dus kan nog wel wat maantjes wachten . Dus nog even afwachten of het uiteindelijk allemaal goed komt .

Harry bedankt voor het aanbod !


Blauwe bergen
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-11-02 - 14:39:14 send message to Blauwe bergen

Ik was op zoek naar een man Schubbenlori.
Ik kreeg een E-mail van Engeland ( met een scandinavische naam )
Ik kon de vogel ophalen voor 2oo e en verzending was ook mogenlijk, de prijs bleef hetzelfde !!
Ik kon deze persoon niet bellen omdat hij een bedrijfsongeluk had gehad en nu slecht hoorde omdat hij hoorapp. inhad en dat pijn deed door het geruis aan de telefoon.
We hebben over en weer gemaild en hij kwam met de optie om 100 e aan te betalen. Uiteindelijk heb ik de gok niet genomem omdat het niet goed aanvoelde. Ik vond de verstuurde foto's ook al raar. Denk dat ik uiteindelijk de goede keuze heb gemaakt


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2013-11-02 - 15:29:28 send message to tropic

Niet ALLE liefhebbers uit Engeland zijn wel of niet te vertrouwen, net als dat geld vorr liefhebbers uit Belgie, Nederland, Duitsland, Spanje,...... , maar zomaar gaan zeggen, zonder enige aantoonbare reden dat de zaak niet te vertrouwen is???? heb ik het moeilijk mee.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 240 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede