Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vinken kweek
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2013-01-30 - 18:55:09

zinloos; wat vertellen hier, want de beste stuurlui staan weere aan wal.
koop eens het boek: hinke de vinke , van avibo .
zie bladz.466 de blauwbek - oedelem .
kweken van maden : veel kiekensen konijnen kweken , pensjagen ,snoek stropen .
alle rotzooi op je dak van je volie kiepen .
als je in 1968 een vogelkot hadttttt??
anno 1968: hadt ik toen : volie van 30m lengte en 2.br . was oke ze.

oja : were voor de rappe . snap maar ??


bospoeper
Geroyeerd
Posts :80

Geroyeerd
2013-01-30 - 19:07:26

Weet jij nog wel over wat je praat? In een vorige bijdrage heb je het over rode en witte maden en nu zijn het dode dieren die je bovenop de volière kieperde. Kon je in die dode dieren ook rode maden kweken, denk ik niet. Ook nog een volière van 30 meter, waar zou die in godsnaam gestaan hebben? Ik heb hier ook het boek naast me liggen, wat moet ik daar in zien dat je in '68 vinkenjongen had, of wat? Een leugentje om bestwil is no enigszins aanvaardbaar maar liegen om te liegen en je er trachten uit te wriemelen daar kan ik niet over. Ook het kweken met op en neer is dat dan kweken met een 'spakke'.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-01-30 - 19:15:06

Matig uw toon heren, anders sluit/verwijder ik dit topic.

Privéruzies moet men maar privé uitvechten.


bospoeper
Geroyeerd
Posts :80

Geroyeerd
2013-01-30 - 19:55:45

Zeer graag wil en zal ik mijn toon matigen, Karel, maar dan verwacht ik dat ook van de andere kant. Tot vervelens toe, ik zou ook de antwoorden op vragen in een voor iedereen verstaanbare taal geplaatst willen zien en niet in het koeterwaals, een taaltje die alleen medaar gebruikt en wij begrijpen en waarvan jullie de draagwijdte niet kunnen inschatten. Privé moet er niets uitgevochten worden, alleen zou ik het appreciëren dat er geen leugens gepost worden, want niemand maar dan ook niemand komt daar een stap mee verder, we blijven zelfs niet ter plaatse trappelen maar doen steeds een stap achteruit en dat is het jammerlijke van gans deze zaak. Teveel posts werden volgens mij ten onrechte verwijdert.


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2013-01-30 - 20:00:59

Mijnheer de bospoeper, het zou mooi zijn als je gewoon iedereen in zijn waarde laat.
Verder kon men witte en rode maden al in de oorlog kopen in de viswinkels. Het waren de allereerste levende insekten die in de handel te vinden waren.
En ik ben Limburger, en heb geen moeite met het "koeterwaals" van medaar te verstaan.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-01-30 - 20:31:57

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

@bospoeper

Uit je laatste, maar ook eerdere reacties krijg ik sterk de indruk, dat jíj wilt bepalen wat -en door wie- er op dit forum wel en niet gezegd mag worden, alsook wat er door de moderatoren wél of niet mag worden toegestaan/verwijderd.

Helaas kan daarvan geen sprake zijn.

Ik raad je dan ook aan om vanaf dit punt weer on-topic te posten en volwassen te reageren op reacties van andere leden, ondanks het feit dat je het mogelijk niet met hen eens bent, danwel hen niet gelooft.


schuddebeuze
Website Member
Posts :8

Website Member
2013-01-30 - 21:04:08

Maar mensen toch wat is dit hier allemaal op deze forumtopic. Ik had graag mijn wedervaren gedeeld van de vroege vinkenkweek. Tot mijn spijt ga ik er niks meer over posten en laat mijn jarenlange zoektocht maar hier binnenskamer. Wie Medaar is laat mij koud maar hier eindigd het voor mij en moderator doe gerust voort met die fantast.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2013-01-30 - 22:14:59

Belgische oorlog?


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2013-02-01 - 18:12:09

ik laat mijn dodo er niet voor ze .ik doe dodo op vinkenrozen.
botvinken kweek : nog tijd zat .
puur natuur kweken , zo doen .
in de winter nu zinloos .


bospoeper
Geroyeerd
Posts :80

Geroyeerd
2013-02-02 - 18:25:28

Welke rozen (vinkenrozen) ook zijn, hoop ik dat er geen doornen aan staan want het zou kunnen pijn doen als je er op slaapt.
Waarom wachten op de natuur om vinken te kweken? Moesten ze een eeuw geleden gezegd hebben aan de toenmalige kanariekwekers dat ze in januari al met jongen zouden liggen, dan hadden ze je voor gek verklaard. Nu zijn ze zo ver en geen haan die daar nog over kraait. Waarom mensen afbreken die iets willen proberen, zoals je zei 'zo doen', wel 'I do it my way'. Ik denk verder dat alles mag, alles kan en niets moet.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-02-02 - 18:52:28

Zo is dat, en daarmee is alles wel gezegd.

Een mooi moment om deze topic te sluiten.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 184 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede