Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > palmnootolie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : palmnootolie
Erik D.
Website Member
Posts :185

Website Member
2012-12-22 - 20:05:47 send message to Erik D.

beste mensen waar kan ik ergens palmnootolie kopen in de omgeving van belgisch limburg laat maar iets weten indien jullie een adres weten ben zelf van Maasmechelen bvd erik d


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2012-12-22 - 20:53:17 send message to Antonia

Als je een surinaamse toko in de buurt hebt, kan je het daar ook krijgen wink ;)


Erik D.
Website Member
Posts :185

Website Member
2012-12-22 - 22:04:45 send message to Erik D.

antonia daar kom ik echt niet mee verder met zo een antwoord dus laat maar dan ps er word een ernstige vraag gesteld en wat krijg je voor antwoord belachelijk zo werkt een forum niet een forum is er voor mensen te helpen en niet voor ze in het belachelijke te trekken ben eens benieuwd naar verdere reacties sorry als er sommige mensen zich niet kunnen vinden met mijn reaktie maar toch mvg erik d


anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2012-12-22 - 22:07:40 send message to anouk04

Hoi Erik, Antonia heeft gelijk hoor.het is geen stom antwoord.hij weet echt wel waar die over praat.je kan het daar gewoon kopen,geen probleem.mvgt


manvan
Website Member
Posts :120

Website Member
2012-12-22 - 22:07:59 send message to manvan

erik
als je een surinaamse toko
in de buurt hebt kun je het daar kopen
antonia geeft dat antwoord toch ook
en daar is toch niks mis mee
mvg jan venema


Erik D.
Website Member
Posts :185

Website Member
2012-12-22 - 22:26:56 send message to Erik D.

sorry mensen maar ik begrijp het even niet wat is een surinaamse toko ik ben wel van belgie en ik denk dat deze hier niet te vinden zijn sorry antonia voor mijn reaktie maar deze begreep ik niet zo direkt met die toko hopelijk ben je me niet boos om mijn reaktiesad :(


Ann*
Website Member
Posts :134

Website Member
2012-12-22 - 23:01:41 send message to Ann*

Ik ben niet van Limburg, wel van West-Vlaanderen maar hier hebben ze in natuurvoedingswinkels palmnootolie. Misschien daar eens gaan zoeken, Eric happy :)


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2012-12-22 - 23:40:27 send message to Ton Koek

Een Surinaamse toko is een winkeltje waar je o.a. Zuid-Amerikaanse producten kunt kopen. In NL in de steden een normaal begrip.

Maar... je kunt het ook online kopen, zoek met google maar eens op "palmnootolie online".



Erik D.
Website Member
Posts :185

Website Member
2012-12-23 - 00:11:35 send message to Erik D.

ok ton sorry voor het misverstand van te straks groetjes


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-12-23 - 00:30:09 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Duidelijk een misverstand, maar het is begrijpelijk dat Antonia is geschrokken van je onterechte en felle reactie. Ik hoop dat ze hier nog even reageert op je inmiddels gemaakte excuses?


kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2012-12-23 - 09:09:21 send message to kaapsen

Het is zoals Ann al aangaf idd te verkrijgen bij de,ik denk meest natuurvoedingswinkel,ook biologisch ,(als dat laatse tenminste waar is).

Zelf haal ik het bij Does,in Adam.
gr kees.


mreyder
Website Member
Posts :607

Website Member
2012-12-23 - 10:05:40 send message to mreyder

@ Erik D: als je eerste reactie op Antonia nou geweest zou zijn: "Ik heb geen idee wat een Toko is" , dan had je op een normale manier gereageerd. De onbehoorlijke manier waarop je echter reageerde, vind ik beneden alle peil. Ondanks, dat je later je reactie nuanceerde, wil ik de moderatoren met klem verzoeken je een ban op te leggen! Een dergelijke reactie kan echt niet en er zijn mensen voor mindere zaken hier bestraft.


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2012-12-23 - 10:16:54 send message to Antonia

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Dank voor de reacties van de mensen die weten waarover ik het heb en ik het goed bedoelde.
Ik ben een geboren Rotterdamse en ben opgegroeid met dit soort wikels om me heen, en hoe ik soms wat "kort" reageer, komt het misschien wat raar over.
Ik zal je excuus aanvaarden Erik D, maar idd, let een beetje op je eigen manier van reageren...


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2012-12-23 - 11:08:50 send message to Ton Koek

Mooi, toch een beetje een kerstgevoel dus weer. Ik hoop dat Erik zijn olie vindt.

Miisschien ook leuk; waar wil je het voor gebruiken Erik?


Erik D.
Website Member
Posts :185

Website Member
2012-12-23 - 12:40:14 send message to Erik D.

bedankt antonia zal in het vervolg beter nadenken vooraleer ik een reactie geef nu ton ik heb dit nodig voor mijn grijze roodstaarten mvg erik d


Ruben31
Website Member
Posts :791

Website Member
2012-12-23 - 12:53:49 send message to Ruben31

ik lach me de ballen uit de broek.

Als antonia die reactie van erik niet kan hebben,dan vraag ik me af wat hij in rotterdam te zoeken heeft.
We zijn toch niet van suiker met zn allen??



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 190 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede