Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > advertentie met Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : advertentie met
swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2012-10-08 - 07:22:48 send message to swanny

Je kunt op vele manieren je vogel slijten, via de opkoper, literatuur, beurzen en internet. Op deze site wordt via een moderne interface (internet) geadverteerd. Toch zie je dan regelmatig in een advertentie staan " op email wordt niet gereageerd of alleen bellen met nummer weergave of foto's worden niet meer verstuurd".
Ik vind dat vreemd, wel vogels kwijt willen raken via een modern middel, maar niet de "lasten" ervan willen hebben. misschien kijk ik er verkeerd tegen aan. Wat is jullie mening?


rob75
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-10-08 - 07:34:40 send message to rob75

Kan me er soms wel wat bij voorstellen..reacties als : wat kosten ze... en verder niets, nog geen naam of met vriendelijke groet nodigen niet uit tot reageren.

Als mensen even bellen kun je wat over je vogel vertellen, en van de ander horen wat hij zoekt, en vaak heb je dan beter resultaat.wink ;)


Patrick
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-10-08 - 10:28:30 send message to Patrick

Als er al een lijst bij staat hoe de verkopende partij het allemaal wel niet willen hebben zoek ik bij voorbaat al geen contact.Ben er al direct klaar met.waarom? mijn gevoel, misschien te zakelijk overkomend?


digipeet58
Website Member
Posts :582

Website Member
2012-10-08 - 11:51:57 send message to digipeet58

ik ben het met Rob eens.
internet is inderdaad een modern media.
maar tegelijkertijd is het een onpersoonlijk iets.
even de telefoon pakken is persoonlijker
en nodigt, voor mij, uit om iets over mijn vogels te vertellen en de mensen, eventueel, uit te nodigen.happy :)


berepret
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-10-08 - 12:18:45 send message to berepret

Moderne media is niet meer weg te denken. Alleen zoals al is gezegd erg onpersoonlijk. Ik doe veel via internet en via mijn website ontvang ik veel vragen die ik altijd beantwoord. En daarmee raak ik precies waar ik erg van baal. Dat mensen niet meer terugreageren op een email. Mail nog even een keer dat je de informatie hebt ontvangen en wat je ermee gaat doen. Is dat nu zoveel gevraagd.


rob75
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-10-08 - 17:40:17 send message to rob75

heb je helemaal gelijk aan berepret.
kijk maar eens naar dit forum en op andere hobbysites hoe men met elkaar omgaat..diep triest maar goed dat is een ander onderwerp.
Zelf reageer ik gewoon niet op dergelijke mail, dan kan ik me er ook niet meer aan storenwink ;)


Max Weijers
Website Member
Posts :253

Website Member
2012-10-08 - 17:56:09 send message to Max Weijers

ik vind via de telefoon ook fijner. als ik eerlijk ben vraag ikzelf ook vaak als ik een interesante soort zie wat de prijs is. ik schrijf dan wel wat terug. ik denk ook dat een beller meer interesse heeft en het is gewoon persoonlijker.
ik stel voor dat we voortaal ook op het forum ons nummer er bij zetten mocht je dan willen reageren dan kunne we elkaar bellen razz :p


gerrit1950
Website Member
Posts :785

Website Member
2012-10-08 - 19:57:40 send message to gerrit1950

en de privacy??? niet iedereen is te vertrouwen hé


vogeltje1000
Website Member
Posts :309

Website Member
2012-10-08 - 21:00:17 send message to vogeltje1000

Iedereen die mailt hoe slecht zijn taalgebruik ook is is een potentiële koper,
Iedereen krijgt antwoordt op de vragen die hij of zij stelt.
Mijn adres krijgen ze zeker niet en vogels worden verkocht op een ander adres.


swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2012-10-08 - 21:07:28 send message to swanny

Ik vind persoonlijk dat opmerkingen van alleen telefonisch met nummerweergave enz geen gastvrij en open advertentie. Toch al regelmatig gehad dat ik dan belde en men was niet thuis, dus maar gemaild en nooit antwoord ontvangen. Het grote voordeel van mail vind ik dat je dat altijd kunt versturen, ongeacht tijdstip en dus kan men dat ook beantwoorden als het uitkomt. Ook foto's vind ik belangrijk en dat kan alleen via de mail, niet telefonisch. Ik weet het schort wel eens aan "het komen opdagen", maar ook aan een "eerlijke"beschrijving van de toestand van de vogels. Ze zijn dan plotseling in de rui gevallen en zijn daarom kaal. Gelukkig hebben mijn vogels dat nooit, of ze moeten geplukt zijn


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-10-15 - 20:52:33 send message to P.Rooth

Hallo

Ik adverteer ook met de mededeling dat er niet gereageerd wordt indien er geen naam en telefoonnr bij staat .

Heb nl genoeg vervelende ervaringen gehad vandaar .

Heb je een naam en telefoonnr is het makkelijker om contact te leggen aangezien mijn telefoonnr ook bij de advertentie staat .

Paul


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2012-10-16 - 01:30:47 send message to ineznick

Ik werk in ploegen en op de gekste tijden thuis.
En op andere tijden als men eigenlijk gebeld wil worden, ben ik weer aan het werk. Daarom doe ik veel via de mail. Daar voel ik me goed bij , als ik een tel.nr. bij mijn advertenties zet, dan wordt ik op de meestal op de verkeerde momenten gebeld.
Sta net bij de training van zoontje te kijken of net af te rekenen bij de benzinepomp. Daar heb ik geen zin. Ik geef pas mijn tel.nr als ik er van overtuigd ben dat iemand ook de vogels op komt halen. Dat gaat in mijn geval meestal goed.Tuurlijk heb ik er ook wel eens rare mailtjes , maar ja , rare telefoontjes krijg je ook wel eens. Dus niet iedereen die niet snel antwoord op een mailtje geeft, wil niet gelijk zeggen dat ze geen belang bij je vogels hebben .
Er zijn mensen die ook veel andere dingen aan hun hoofd hebben, maar vogels er zo bij doen.
Dat wil ook niet zeggen , dat zulke mensen, vogels niet echt voor hun hobby hebben . Misschien kunnen ze er niet meer tijd aan besteden op dit moment. En op een later tijdstip wel meer tijd voor hebben. Dat is per persoon verschillend, ik bedoel hiermee dat je niet alle mensen over 1 kam moet scheren.

gr gerben



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 189 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede