Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Ravage in Zoo Australie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Ravage in Zoo Australie
ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2012-08-04 - 09:45:41 send message to ineznick

Onderstaande las ik net , wat bezielt zulke mensen om dit te doen!


Vandalen richten ravage aan in zoo Australië
SYDNEY - Vandalen hebben deze week een ravage aangericht in een dierentuin op het Australische eiland Tasmanië.


Negen vogels werden afgeslacht en ongeveer 60 vogels, kangoeroes en apen zijn verdwenen. Dat heeft de eigenaar van de zoo, Dick Warren, zaterdag tegen de Australische zender ABC gezegd.

De vandalen braken in hokken in en vingen de negen vogels, waaronder een zeldzame parkiet, smeten ze dood en sloegen de kop eraf.

Niet te geloven dat er nog zulke mensen rondlopen!


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-08-04 - 09:55:11 send message to eric 008

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

dat zijn geen vandalen maar beroeps die in opdracht halen wat er bestelt is .alles voor geld


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2012-08-04 - 10:34:30 send message to ineznick

Oke, maar dan snap ik niet waarom ze dan bepaalde dieren ook dood maken , daar hebben ze dan toch niks aan?


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2012-08-04 - 10:51:58 send message to Antonia

shocked 8O angry angry angry

Hier word ik zo triest van he sad :(


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-08-04 - 11:16:29 send message to Karel

Ziek!


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-08-04 - 11:31:16 send message to P.Rooth

http://www.youtube.com/watch?v=X_tUvby-Wco

Helemaal bekijken

Nog een item waar je triest van wordt maar daar moet je vooral niet aan denken als je bij Mc D of wat voor tent dan ook komt die Kip verkopen of op een Barbeknoei dit soort vlees leggen .

Dat er " mensen " Zijn die vogels doodslaan en de kop eraf snijden of trekken kunnen ook in deze extreem wrede industrie "functioneren"



Paul


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2012-08-04 - 14:21:56 send message to ineznick

Jee wat een vreselijk filmpje, maar ik denk dat dit ook in Nederland gebeurt .
Naast het bedrijf waar ik werk zit de Friki , daar werd een paar jaar geleden ook kippen geslacht. Daar heb ik ook wel soort gelijke dingen gezien.
Niet te geloven dat mensen zulke dingen kunnen doen.
Maar we zijn er zelf ook schuldig aan , we willen zo goedkoop mogelijk kippenvlees hebben. Dan kun je zulke dingen verwachten. Maar wat is dan de oplossing?


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-08-04 - 19:54:40 send message to P.Rooth

Geen kip meer eten om te beginnen en ik woon op korte afstand van zo'n kuikenfabriek waar kuikens in 5 weken tijd tot de echte plofkip uitgroeit .

Wij eten geen kip dus doen wij niet mee aan die industrie

Bij deze de oproep om de kippenindustrie te boicotten door die vieze bende te laten staan .
Paul


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2012-08-04 - 22:48:32 send message to ineznick

Misschien een idee om, net zoals ze op pakketjes shag en sigaretten doen, op de verpakking van kip een foto te plaatsen van hoe de kippen worden gehouden!En wat er verder nog met ze gebeurd voordat ze op ons bord belanden!! Denk dat het dan snel over is met kip eten. Of zal het net zo gaan als met roken, niet lezen maar roken.(doe ik zelf wel,sorry)


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-08-05 - 13:53:11 send message to P.Rooth

Tekst dat roken dodelijk is staat op tabak is voor velen geen reden om te stoppen .

Dat de kippen in nederland eveneens zeeer slecht behandeld worden in de vee-industrie hoopt men bij wakker dier verandering in te brengen
http://www.wakkerdier.nl/actueel/plofkip-campagne

Wie wil op zo'n manier vogels houden want dat zijn kippen net zo goed .
Iemand die raad vraagt op de Arena om vogels in een heel klein kooitje wordt bijna afgeschoten maar wel 100% besmet eten in huis halen ?

Paul


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2012-08-05 - 14:16:13 send message to dooren

KLopt zulke kippen zitten bomvol resitente bacteriën, afblijven dus, anders kan je straks van een b.v. simpele blaasontsteking niet meer genezen.

In ons kleine kikkerland zitten zo'n 100 miljoen slacht- en legkippen op elkaar.

Bij ons alleen biologisch vlees en eieren van onze eigen kippen.

Mensen hebben het zelf in de hand wat ze doen en eten. (die kippentroep vol bacteriën en dierenleed)

Alhoewel ik me soms afvraag hoeveel echte (kippen) vogelliefhebbers we in nederland hebben.

De handel maakt zich niet druk, 80% eieren en vlees gaat naar het buitenland. Alleen het economisch gewin telt hier.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2012-08-05 - 18:31:52 send message to blg

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Voeg daar dan even varkensvlees en rundvlees bij, elk dier dat wordt gefokt voor vleesproductie krijgt preventief antibiotica, zelfs de vegetariër loopt risico, behalve dat groenten worden bespoten, loop je ook bacteriële risico's, EHEC.
En laten we de hand ook even in eigen boezem steken, http://www.youtube.com/watch?v=lB9mzkIKgCA


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-08-06 - 20:13:26 send message to P.Rooth

koosjer eten is zo slecht nog niet

Paul



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 155 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede