Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > opaline collies Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-07-02 - 16:39:21 send message to Karel

Deze moderator gaat het niet splitsen. Zolang de vragen en opmerkingen over de opaline-mutatie en de bijbehorende(?) vererving gaan, dan lijken me deze relevant voor dit topic.


ginoheeren
Website Member
Posts :190

Website Member
2012-07-02 - 17:56:29 send message to ginoheeren

maar is het niet dat alle vogels anders vereven
wijs neus


Fonje
Website Member
Posts :439

Website Member
2012-07-02 - 18:12:06 send message to Fonje

Eric, een ander belangrijk kenmerk is de donskleur. Bij Opalines is die wit. Is dit bij jouw ook het geval?

Groetjes
Peter


rob75
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-07-02 - 20:55:39 send message to rob75

vind idd dat dit opgedeeld moet worden..het gaat helemaal over de bourk, terwijl de vraagstelling de collie betrefd..beetje vreemd


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-07-02 - 21:14:21 send message to eric 008

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

mijn maak het niet uit opaline is opaline dat is in ''oudebosch'' niet anders als in ''leerdam'' of ''kerk avezaath'' het gaat om de zelfde mutatie waar ook andere uitkomsten uit kan komen dat kan ook op gaan voor de opaline colli,opaline splendid ,opaline rosella of wat voor opaline dan ook . je bent nu nummer drie die loop te stangen om niets er zijn ook mensen die het wel intereseren, en begrijpen dat opaline opaline is .gezien de aantallen die het lezen . ik zoek en vraag het voortaan wel in pb aan mensen die er we serieus mee bezig zijn .en ik heb geen geheimen wat niet iedereen kan zeggen


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-07-02 - 21:32:43 send message to eric 008

ps ik weet het **wel** kweek elk jaar genoeg om veel te onder bouwen de meeste weten niets zijn alleen bezig met vermederen met eind producten en zieke vogels .succes verder klein zielige kereltjes


mreyder
Website Member
Posts :607

Website Member
2012-07-02 - 22:49:37 send message to mreyder

Dit loopt zo natuurlijk (weer eens) volledig uit de hand. Erg jammer! Vind ook, dat hier best over de opaline bourke, rosella oid gesproken kan worden. Waarom niet? Vind ook dat Eric wel behoorlijk primair reageert (wat te aangebrand). Leven en laten leven: is het veel leuker op dit forum. Op deze manier jaag je lezers en mensen die posten weg. Erg jammer.....


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2012-07-02 - 23:17:52 send message to henkdelaat

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

SORRY Eric,

Het was helemaal niet mijn bedoeling om de zaak op te stangen.
Maar u weet zelf ook wel dat een beginnende kweker met mutatie kweek zo in verwarring raakt als alles door elkaar gehaald wordt.
u bent zelf vroeger ook begonnen met de verervingsleer,en dan weet u ook hoe moeilijk het is als allerlei vervolg verervingen op je vraag gegeven wordt.
Het wil niet zeggen dat deze mensen die gevraagd hebben om het e.v.t. te splitsen geen interesse in de verervingsleer hebben,maar op deze manier gaat het voor sommige te snel.
Ik hoop dat u dit begrijpt,en gewoon door blijft gaan uw kennis te delen met beginnende kwekers.

Henk.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-07-03 - 00:40:00 send message to Karel

Duidelijk!

Vanaf hier dus weer on (opaline) topic svp.

"Andersoortige" reacties worden zondermeer verwijderd......dus bespaar je de moeite.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 248 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede