Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > PDD bij een kweker die hier adverteert.
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : PDD bij een kweker die hier adverteert.
Astrid74
Website Member
Posts :52

Website Member
2012-03-30 - 11:18:29 send message to Astrid74

Waarom is mijn post, omtrent een kweker die hier adverteert met zieke vogels, verwijdert????????


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-03-30 - 12:05:14 send message to Karel

Omdat het direct of indirect verwijzen naar "slechte" personen op het forum niet is toegestaan.

Bovendien is een link naar de eigen site niet toegestaan, en al zeker niet als foefje om bovenstaande regel te omzeilen.


Astrid74
Website Member
Posts :52

Website Member
2012-03-30 - 12:08:47 send message to Astrid74

Dat is niet mijn eigen site, waar ik naartoe verwees. Maar ik vind wel dat op de een of andere manier een "slechte" kweker bekend gemaakt mag worden. We willen allemaal gezonde vogels toch??


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-03-30 - 12:22:47 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Er zijn diverse redenen voor om dat hier niet toe te staan.

De belangrijkste is een juridische. VogelArena wil niet in de problemen komen door het onwettig plaatsen van een zwarte lijst, zelfs als daar maar 1 persoon op staat. Dit is wettelijk niet toegestaan.

Een tweede reden is dat het plaatsen van beschuldigingen zonder dat de betreffende persoon zich kan verweren, niet gepast is.
Er hebben zich door de jaren heen vaak ´slachtoffers´ gemeld, met zeer aangrijpende verhalen. Helaas is het niettemin objectief gezien niet mogelijk om vanuit een eenzijdig relaas een goed beeld te krijgen van de werkelijke situatie.

Dat er mensen zijn die zieke vogels verkopen is duidelijk, jammerlijk en schandalig!
Helaas kunnen die personen hier niet aan de schandpaal worden genageld.

Aangezien VogelArena onafhankelijk en objectief is en moet blijven, zullen posts met de bedoeling, zoals hierboven omschreven zoveel mogelijk direct worden verwijderd.

Troost je, als iemand hier een post start om te vertellen wat een vreselijk persoon Astrid74 is, zal deze post óók worden verwijderd.


Astrid74
Website Member
Posts :52

Website Member
2012-03-30 - 12:36:29 send message to Astrid74

Ik verkoop dan ook geen zieke vogels.
Maar wat betreft het advertentiebeleid; mag zo'n persoon die bekend staat om zijn zieke vogels, nog wel op Vogelarena adverteren???


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-03-30 - 12:49:24 send message to Karel

quote
Ik verkoop dan ook geen zieke vogels.


Juist! En dat is dan ook precies de reden waarom we beschuldigingen niet plaatsen! Er is namelijk altijd een mogelijkheid dat het niet (helemaal) waar is of dat de feiten eigenlijk een beetje anders liggen.

Ja, alle leden met een steraccount mogen hier adverteren. Daar kan geen controle op worden uitgevoerd. VogelArena kan geen beleid baseren op ´van horen zeggen´. Dat zou mogelijk anders zijn als een lid zelf in het forum meldt dat hij zieke vogels verkoopt, maar die kans is natuurlijk klein.


KSB66
Website Member
Posts :18

Website Member
2012-03-30 - 14:31:28 send message to KSB66

Door de importstop kan de vogelwereld zich niet veroorloven om kwekers die zieke vogels verkopen het hand boven de hoofd te houden. Dus als iemand zieke vogels verkoopt dan mogen ze wat mij betreft gewoon kenbaar gemaakt worden. Jammer dat jullie niet meewerken aan een gezondere vogels binnen hobby.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-03-30 - 15:43:33 send message to Karel

Het is niet anders. VA zal haar voortbestaan niet riskeren door onwettige acties te ondernemen of toe te staan.

Het staat iedereen uiteraard vrij een eigen site op te zetten.....

Ik sluit hiermee dit topic.




Pagina : 1

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 175 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede