Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > mutavie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : mutavie
eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-04 - 12:54:27

kan iemand mijn vertellen hoe mutavie nu eigenlijk werk ?
er is mijn gevraag gegevens/kweek verslagen /foto,s aan te leveren van de gezoomdbourks parkiet, binnen vertien dagen was men er al wel achter, ik heb nog geneens de kans gehad het aan te leveren en zo zijn er meer dus ik ben benieuwt hoe dat nu zit/werk


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2011-12-04 - 13:50:53

het zelfde is aan anderen gevraagt hoorde ik afgelopen weekend, men zal er dus nog wel niet uit zijn..heb je Inte Osman al gemaild?


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-04 - 15:36:08

waar het om gaat marc , als je gegevens vraag moet je ze kunnen posten ik had het nog niet gestuurd en ik krijg ineens al de conclucie van dirk via de mail van suikerbuik ook daar stonden namen van nbvv mensen terwijl mijn van tevoren was gezeg dat het anoniem zou zijn !!!!en die conclusie was ik denk te weten hoe het vererft en heb geen tijd en geld om dit te bewijzen .en dit zonder ,,alle,, info van kwekers die er mee kweken en binnen 14 dagen vind ik knap. dus is dit wel onderzocht en hoe geen veer opgestuurd gehad en al onderzocht kan al helemaal niet wat voor spelletje word er gespeelt jack !!!!!!


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2011-12-04 - 16:06:46

Eric, mischien kan je een mailtje naar Inte sturen met je vragen en zorgen.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-04 - 16:27:17

daniel je weet ik heb info voor iedereen ,maak ook nergens geen punt van maar hier is via een omweg gewerkt voor wie en waarom !!!!!er zijn mijn andere dinge beloofd wat nog niet is nagekomen is mijn info/kweek verslagen ineens zo belangrijk.wil eerst weten hoe ze werken en hoe er om word gegaan met gegevens van kwekers .er word ook ineens gevraagd naar aqua splendids kwekers voor veer onderzoek is daar wel geld voor dan ,of dient dit meer het belang van sommige kwekers . van mijn krijgen ze in iedergeval niets meer via omwegen


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2011-12-04 - 18:47:45

Eric, ik weet dat je al je informatie deelt. Mijn ervaring met mutavi is dat ze zeer integer zijn en zich niet laten gebruiken voor de belangen van individuen of groepen. Als zij iets opschrijven of een inzicht doen dan doen ze dit omdat volgens hen het wetenschappelijk bewijs dat ze hebben dit aantoont.

Daarom ook indien je het niet vertrouwd of je hebt het gevoel dat een afspraak niet wordt nagekomen. Zeg het dan direct tegen hen, want dan hebben ze ook de mogelijkheid om te reageren en dingen uit te leggen.


Neophemagek
Website Member
Posts :204

Website Member
2011-12-04 - 19:16:33

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Altijd weer dat eeuwige negatieve gezeur zonder ook maar enige vorm van presies te weten hoe het zit.Of misschien dat begrijpend lezen moeilijk is.

Eric je bijdrage is nog steeds welkom, net als die van andere liefhebbers die met de gezoomde bourke kweken.
Het onderzoek is namelijk helemaal nog niet afgerond. Dus hoe je daar nou weer bij komt weet ik niet.
Het enige wat er verteld is, dat de gedachte eerst was dat de rec. gezoomde bourke de zelfde mutant zou wezen als de pastelgezoomde wat ze Marbled gaan noemen.
Hier waren nog wat twijfels over, dus is er aan verschillende liefhebbers informatie en foto`s gevraagd.
Uit de informatie die bij mutavi is binnen gekomen en de foto`s heeft deze alleen gezegt dat het waarschijnlijk een geheel andere mutatie is dan de marbled.
Wat het wel is, is niet bekend, hiervoor is verder onderzoek nodig.
zonder verdere onderzoek blijft het dus gewoon bij rec.gezoomd.

Dit is ook weer meteen het laatste wat ik hier in dit topic plaats.
Mochten er mensen zijn die meer informatie wensen.
Mijn email adres is overal te vinden.



aschwin
Website Member
Posts :26

Website Member
2011-12-04 - 22:19:43

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Eric er is nog niets afgerond!en de liefhebbers enz,enz zijn nog volop mee bezig!. Wacht nu eerst eens even rustig af voor je verder reageert en of suggereert!. En zoals Neophemagek al aangeeft!, ook jou ervaringen en ideeën hierover zijn welkom. Verder ga ook ik er op dit moment niet op in.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-04 - 22:23:14

wat er mijn gevraagd en gezegd is weet jij niets van dat blijk dus ook uit de mailtjes die ik heb gehad,alleen op de mailtjes is wel duidelijk te lezen dat het dus niet anoniem is ik plaats hier de mailtjes niet ,en daniel ik zal contact opnemen met Inte om nu is te vragen of het klaar is of niet want de mail sugereert wat anders mijn kweek adm bestaat uit pen en papier dus het is een heel karwei om het goed op te schrijven voor onderzoek en dan kan het niet na twee weken worden af gedaan met ik denk dat ik weet wat het is maar tijd en geld ontbreken.want dan voel ik mijn in de zak gescheten.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-04 - 23:22:36

Eric, onenigheid met derde partijen kan niet hier worden uitgevochten. Als je een probleem hebt met -in dit geval- Mutavi, zul je dat verder met hen moeten bespreken.

Inhoudelijk, ofwel verervingstechnisch, kun je hier uiteraard zeggen wat je wilt.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-05 - 12:26:18

karel ik heb geen onenigheid met mutavie en stelde een vraag hoe mutavie nu te werk gaat ,omdat er een mail verkeer van derden om heen hangt, dat het gelijk als negatief word gezien door mensen die denk te weten wat er mijn is gevraagd ,zette het mail verkeer mijn op een verkeerd been ,juist omdat ik er al veel tijd in had gestoken .verder is dit al met de mail zender uitgepraat en deze begrijpt wel dat ik het verkeerd heb kunnen intepeteren gezien het mail verkeer. m.v.g eric


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-05 - 12:33:36

ps.[ Rec Gezoomd ] tussen haakjes is nu een werknaam bij de bourks.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-05 - 14:01:35

Dank voor je reactie, Eric. Mooi dat het opgelost is.


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2011-12-05 - 16:32:55

Als het een werknaam is staat het tussen ** Eric,
dus *recessief gezoomd*


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-05 - 17:14:10

bedank henk dat haal ik nog wel eens door elkaar



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 170 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede