Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Avifauna, Walsrode, Artis Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Avifauna, Walsrode, Artis
DimitriD
Website Member
Posts :15

Website Member
2011-10-03 - 13:30:22 send message to DimitriD

We plannen volgende vrijdag een trip naar een dieren/vogelpark, en weten nog niet zeker welk.
We zijn in geen van bovenstaande reeds geweest.
Vogels zijn het belangrijkste, en vooral ook ideëen voor een eigen volière, want mijn zus gaat er binnenkort 1 bouwen.
Verder gaan er ook 2 kinderen (6 en 10) mee.

Wat lijkt het leukste ?

Walsrode is +/- 5 uur rijden, Artis en Avifaune +/- 1,5 uur

Ikzelf ken redelijk veel vogels en heb zelf ook enkele volières en kooien en ben vooral benieuwd naar uitzonderlijke soorten , maar voor m'n zus en haar kinderen is het dus volop nieuwe dingen ontdekken.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-10-03 - 14:05:41 send message to Karel

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Wat vogels betreft is Walsrode natuurlijk het neusje van de zalm, maar gezien de samenstelling van je reisgezelschap zou ik beginnen met Avifauna.
Ook daar zijn veel en uitzonderlijke vogels te bekijken. Her park is goed aangelegd en de collectie is tamelijk breed, dus leuk voor iedereen. Zeker als je ook nog de vliegshow bezoekt.

Tip: Probeer na binnenkomst zo snel mogelijk LINKS af te slaan. Dan kom je namelijk pas op het allerlaatst langs de hele grote speeltuin!laugh :Dwink ;)


Max Weijers
Website Member
Posts :253

Website Member
2011-10-03 - 17:16:05 send message to Max Weijers

Ik zou zeker gaan voor Walsrode, misschien dat het nu niet zo mooi is als in mei maar zeker de moeite waard. Artis is wat vogels betreft niet echt bijzonder vergeleken met walsrode. avifauna is wel bijzonder qua neushoornvogels, maar ik denk toch dat walsrode de overhand neemt zeker als je er nog nooit geweest bent.
Mocht je naar walsrode gaan dan zou ik toch voor twee dagen kiezen.

Max


jvr
Website Member
Posts :106

Website Member
2011-10-03 - 19:07:29 send message to jvr

vanuit lille is walsrode inderdaad een pokke eind rijden .
als je in de mogelijkheid bent zou ik een hotel oid zoeken en daar eerst overnachten en dan de volgende dag op mijn gemak door het park lopen ,je bent dan lekker uitgerust ( wel prettig om optimaal te genieten ) het is in ieder geval de moeite waard .

gr jan


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2011-10-03 - 20:49:19 send message to hoogervorst

In artis is onlangs de geheel vernieuwde vogelafdeling heropent, ook de mensapen hal heeft een nieuw uiterlijk gekregen, de fazanterie wordt vernieuwd en is deel 1 klaar, de grote gierenvoliere en de savanne zijn ook een bezoek waard tel daarbij op de pinguins, aquarium mandrils op ijsberenrots, veel jong spul bij gorilla's en natuurlijk de speeltuin. Kortom ook voor vogels en kids is Artis een bezoek waard. O ja Artis heeft ook zeer succesvolle kweek van Incasterns.

Succes met kiezen.

Groet,
Ronald


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2011-10-03 - 22:02:15 send message to oli4

Mijn persoonlijke voorkeur zou natuurlijk walsrode zijn. Heb het park toch al enkele keren bezocht en blijf het fantastisch vinden.

Echter zou ik in dit geval met twee kinderen van 6 en 10 toch voor een grotere variatie aan dieren vinden, hoe zot ze ook van vogels zijn. Voor kinderen (zeker als ze niet zo vogelminded zijn als de papa) leuk om een aap zijn capriolen zien uit te voeren of vissen, giraffen en andere dieren dan enkel vogels te zien?!


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-10-03 - 23:26:35 send message to Ton Koek

Mijn mening:
Artis als leuk uitstapje ook voor de kinderen.
Vogels niet echt heel bizjonder.

Dan Avifauna als erg leuk en mooi vogelpark en vliegshow.

Topper is Walsrode maar inderdaad ver weg en (praktisch) alleen vogels.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 104 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede