Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > besluiteloos ?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : besluiteloos ??
arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2011-09-02 - 13:17:29 send message to arjandaf

de nieuwe schuur is bijna af . maar wil volgend jaar de meubelpanneel kooien wegdoen en nieuwe bouwen . of hpl / of hout en 2k laten spuiten / of kuntstof . alleen de laatste optie is wel dikker dan de tot nu toe veel gebruikte trespa .. wie oh wie tips of over de streep trekkende argumenten

gr arjan


davy071986
Website Member
Posts :101

Website Member
2011-09-02 - 13:21:18 send message to davy071986

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

persoonlijk vind ik pvc platen ook erg mooi.
Het budget is erg belangrijk nartuurlijk. Aan de hand daarvan kun je evt duurder materiaal of evt. nieuwe kasten kopen. Internet bied ook veel natuurlijk.

Bijvoorbeeld: http://www.merrem-kunststoffen.nl/shop/articles.aspx?g=1003^20015^20017


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2011-09-02 - 13:53:44 send message to arjandaf

kijk even bij mijn voliere : ik kan het woord budget wel spellen maar daar blijft het ook bij happy :)


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2011-09-03 - 09:56:13 send message to arjandaf

kan ik uit de vele reacties opmaken dat er liever kant en klaar gekocht word ?

gr arjan


frans de bruijn
Website Member
Posts :11

Website Member
2011-09-03 - 12:27:04 send message to frans de bruijn

Ligt er inderdaad aan wat je wilt en kan uitgeven. En natuurlijk wat het oog wil.Kant en klaar kooien zien natuurlijk perfect uit als je hier een stel van hebt staan, welke dan ook. Toen ik mijn vogels nog had, heb ik gewoon multiplex van de bouw meegenomen en hier heb ik vier lagen onder elkaar gemaakt van 2 mtr lang en 40x40hxd.Deze laag had ik weer opgedeeld met uitneembare schuifjes zodat ik kooien had van ongeveer 40x40x40 cmtr.En dan gewone losse frontjes gebruikt met de bakjes aan de buitenkant. Allemaal met normaal hout, dus kepertjes,panlatjes, de schuifjes waren van ordinair hardboard, de bodemlades van gladde bouwtriplex enz:Zag er eenvoudig maar toch netjes uit en ik kweekte hier ook net zo goed in als een kant en klare kooi of een kooi die zelf gemaakt was maar er perfect uit zag!Ik vind dat het functioneel moet zijn. En heb je genoeg geld om een hele batterij aan kooien te kopen, dan kun je dit natuurlijk doen!Succes met je keuze!!


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2011-09-04 - 00:00:48 send message to arjandaf

ben /was er eigenlijk al een beetje uit worden kooien uit 1 stuk (beginnend met 1 kooi van 80 x 40 x 40 overgaand in 2 kooien van 100x40x40 en dat in 3 lagen)en met 2K lak wit gespoten .. trespa en aluminium heb ik aan gedacht maar dat komt al zo veel voor... en naadloos en ellende vrij heb je het echt nooit mits je het afkit .. dus ... toch bedankt .. dus door met het volgende ( eindeloze project genaamd den vogel hobby ) in iedergeval bedankt voor het opkrikken van de motivatie happy :)


marc1
Website Member
Posts :413

Website Member
2011-09-04 - 09:16:40 send message to marc1

Arjen,

Ik heb altjd veel forpussen gekweekt, en voor mij is er maar 1 kooi, en dat is een naadloos verlijmde kooi van kunstof.
Onderschat het niet als je een bloedluisplaag in je kooien krijgt, je krijgt het er nooit meer uit.

jou ruimte is nu zo perfect schoon te houden, dat ik als ik jou was daar zeker rekening mee zou houden!



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 206 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede