Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > steeds maar dezelfde advertentie herhalen achter elkaar Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : steeds maar dezelfde advertentie herhalen achter elkaar
KeesdeJongh
Website Member
Posts :264

Website Member
2011-06-02 - 00:01:03 send message to KeesdeJongh

Ik vraag mij af wat het nut is van het steeds maar achter elkaar blijven herhalen van de zelfde advertentie, het is eerder iritant dan nuttig.



meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-06-02 - 00:37:22 send message to meyer

Hoi Broertje, Dat was mij ook al opgevallen.
Op 01-06-2011 staat er bij forpus 15 x dezelfde advertentie. Leuk voor de andere adverteerders die elke keer hun advertentie naar onder zien zakken.

Groeten Meyerwink ;)


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2011-06-02 - 00:43:34 send message to agabird

Hmm, dat is inderdaad niet de bedoeling. Zo om de dag zou ik me nog kunnen voorstellen, maar tig achterelkaar plaatsen is wel te gortig.

Ik heb ze verwijderd.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2011-06-02 - 21:41:57 send message to P.Rooth

Herhalen houd ook in als je een advertentie plaatst en de oude laat staan , probeer zelf om de oude te verwijderen nadat dezelfde nieuwe geplaatst is omdat die ver achterin de advertenties staat zo houd je de vraag en aanbod pagina's een beetje overzichtelijk

Paul


Neophemagek
Website Member
Posts :204

Website Member
2011-06-03 - 17:52:29 send message to Neophemagek

quote
Hmm, dat is inderdaad niet de bedoeling. Zo om de dag zou ik me nog kunnen voorstellen, maar tig achterelkaar plaatsen is wel te gortig.

Ik heb ze verwijderd.

Niet dat ik het nuttig vindt om er zoveel achter elkaar te zetten, En ik stoor er mezelf ook aan. Maar voor iedere adv. is betaald.
Dus om deze zomaar te verwijderen sad :(


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-06-03 - 19:59:11 send message to meyer

quote
Maar voor iedere adv. is betaald.
Dus om deze zomaar te verwijderen



Ik neem aan dat ook jij voor je advertentie moet betalen. Zet je een advertentie staat hij mooi bovenaan de pagina. Komt er dan iemand Zoals hier gebeurde met 15 x dezelfde advertentie dan sta je misschien nog wel bovenaan maar dan een paar pagina's verder. Toch zonde van je betaalde advertentie. En waarom 15 x dezelfde advertentie plaatsen op één dag????? En dit gebeurde ook al enkele dagen achter elkaar.

Groeten Meyerwink ;)


Neophemagek
Website Member
Posts :204

Website Member
2011-06-03 - 21:03:43 send message to Neophemagek

quote
Ik neem aan dat ook jij voor je advertentie moet betalen. Zet je een advertentie staat hij mooi bovenaan de pagina. Komt er dan iemand Zoals hier gebeurde met 15 x dezelfde advertentie dan sta je misschien nog wel bovenaan maar dan een paar pagina's verder. Toch zonde van je betaalde advertentie. En waarom 15 x dezelfde advertentie plaatsen op één dag????? En dit gebeurde ook al enkele dagen achter elkaar.

Groeten Meyer

We gaan wel goed off topic, maar het gaat er niet om wat jij of ik leuk vindt.
Het gaat erom dat het een betaalde dienst is.
Je betaald voor 50 adv. op jaar basis.
Als je die dan alle 50 achter elkaar wilt zetten ben je daar volgens mij vrij in.
Ik kan me geen regels herrineren van een maximaal aantal dezelfde adv. per pagina of iets dergelijks.
Het zou wel de uitkomst zijn wanneer je een adv. wilt plaatsen dat er een melding komt met wat er niet is toegestaan qua aantal ed.wink ;)


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-06-03 - 21:23:02 send message to mijnkaketoes.nl

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Daar heeft de laatste spreker wel een punt.
Ook ik vind zo iets vervelend.
Regelmatig verwijst men hier naar forum regels, dus ik denk dat Jan maar even een aanvullende regel moet plaatsen bij de voorwaarden (advertenties)
Aan de andere kant wat hebben we voor die 5 euro te zeuren hé

Henk


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-06-03 - 23:26:06 send message to whitebulldog

quote
Regelmatig verwijst men hier naar forum regels, dus ik denk dat Jan maar even een aanvullende regel moet plaatsen bij de voorwaarden (advertenties)


maar dat zou dan alleen moeten gelden voor elk lid dat na het plaatsen van deze regels 5 euro betaald, want de anderen ( reeds betaalde leden) hebben nog op basis van de oude regels dit contract van 5 euro afgesloten.

maar evengoed ik zie het nut ook niet van 15 keer achter elkaar plaatsen, hoewel je wel lekker opvalt op die manier, je hebt een pagina voor jou alleen, je schkelt de anderen even knock-out, dus tijdelijk geen concurrentie op dezelfde pagina.wink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-06-03 - 23:53:08 send message to Karel

quote
Het gaat erom dat het een betaalde dienst is.
Je betaald voor 50 adv. op jaar basis.



Nou, juridisch niet helemaal juist.
Je betaalt 5 euro per jaar om een steraccount te krijgen. Mensen met een steraccount mogen in dat jaar maximaal 52 advertenties plaatsen.

Met andere woorden: je betaalt 5 euro voor een lidmaatschap van een jaar. Je betaalt dus niet voor het recht om advertenties te plaatsen. Sterker nog, het plaatsen van advertenties is in feite gratis voor steraccountleden.

Een en ander verplicht Va enerzijds om steraccountleden de gelegenheid te bieden hun advertenties te plaatsen, maar anderzijds kan Va leden, die oneigenlijk gebruik maken van dit privilege, corrigeren, berispen en zelfs royeren.
In het laatste geval kan door geroyeerde leden terugbetaling worden bedongen over de nog niet verstreken maanden van het jaar waarover betaald is (en dus niet over de nog niet geplaatste advertenties!).


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2011-06-04 - 06:00:35 send message to blg

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ja leggen jullie Jan maar eens goed uit hoe hij zijn site beheren moet en wat de regels zijn.
Noch efen seplfauten macen, kan ParkietenPeter slotje erop onder zijn rechtermuisknop zetten.
http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=11660&recordnum=45


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-06-04 - 08:37:21 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

laugh :D Nou BLG, dat blijft een kinderachtig probleem met jou he? Wat ben jij toch een ... (tja wat eigenlijk? Laat maar.)
Maar een troost, jouw probleem is binnenkort dan ook opgelost. razz :p


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-06-04 - 09:16:25 send message to Niltava

Dat kun je wel zeggen Hans maar het steraccount is sterk verbonden met de advertenties. Sterker nog het is de enige reden(die ik kan vinden) waarvoor je het account moet nemen
Volgens Jan "De kosten gaan 5 Euro voor 1 jaar bedragen. ." , "..maar U krijgt geen mogelijkheid meer om advertentie's te plaatsen, alle andere onderdelen van de site blijven wel bereikbaar, zoals plaatsen van een forum bericht. Dus als U nog geen account heeft bij VogelArena, dan zult U inderdaad 5 Euro moeten betalen om het zogenaamde Ster account te krijgen waarmee U advertentie kan plaatsen."

Dus juridisch is er niets mis.

Ik denk dat het moeilijk is hier regels voor op te stellen. Behalve dat je maar 1 advertentie per dag mag doen.. Maar kun je hem dan niet heel lang maken?? etc

Ik zie ook advertenties van dezelfde personen die ook diverse doen en dan elke keer met een andere vogel..

Tja... fora, advertentiesites, je zal er mee moeten levenrazz :p


nonnebos.
Website Member
Posts :6

Website Member
2011-06-04 - 10:39:11 send message to nonnebos.

Waar hebben jullie het nou over,leven en laten leven.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-06-04 - 11:43:51 send message to Karel

quote
Dat kun je wel zeggen Hans maar het steraccount is sterk verbonden met de advertenties.



Helemaal waar.happy :)

quote
Sterker nog het is de enige reden(die ik kan vinden) waarvoor je het account moet nemen



In de praktijk: zeer waarschijnlijk! Maar juridisch hoeft dat niet zo te zijn. En daar zit 'm nou net de kneep.wink ;)


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-06-04 - 12:18:37 send message to mijnkaketoes.nl

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

BLG Wat ben jij toch een ... (tja wat eigenlijk? Laat maar. Quote PP

W.s bedoel je een net zo gewaardeerd lid als alle anderen maar kon je er even niet opkomen



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 247 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede