Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Rare Vraag Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Rare Vraag
Hanzel
Website Member
Posts :1

Website Member
2011-05-26 - 14:49:27 send message to Hanzel

Hallo,

ik ben nieuw hier en heb ook nog geen Voliere staan maar wel volop bezig met de planning!
Mijn naam is Hans de Bruijn 43 jaar en woon in de buurt van Drachten. Door mijn scheiding heb ik mijn hobby, het kweken van cichliden vaarwel moeten zeggen, alles verkocht. Nu heb ik ook altijd interesse gehad voor vogels en wil dit dus gaan op pakken.

Ik ben dus bezig met de planning van mijn voliere maar lees zoveel verhalen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik weet niet of het gebruikelijk is, maar ik zou graag eens willen komen kijken bij mensen die in het hoge noorden wonen, kan dan misschien ideeën op doen. Ik ben nieuwsgierig of er iemand genegen is om mij hiermee te helpen?

Groetjes,

Hans


Martien Strijdveen
Website Member
Posts :195

Website Member
2011-05-26 - 15:59:19 send message to Martien Strijdveen

Hallo Hans,

Rare vragen zijn er niet wel rara antwoorden!
Maar ik woon in de buurt van Zwolle en jij mag gerust bij mij komen kijken als je in de buurt bent zie mijn site maar .strijdveen.nl hoop dat dit mag je moet er alleen www voor zetten
Hoor het wel
Mvg Martien


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-05-26 - 16:35:43 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Beste Hans,
Het is altijd een goed idee om bij anderen te gaan kijken en hun verhalen aan te horen. Daar leer je het snelst van.
Als je linksboven op "Ledenlijst" klikt en vervolgens bovenaan op "Gebruikersnaam per provincie", dan zie je precies welke leden er bij je in de buurt wonen. Door op hun naam te klikken kun je soms zien welke vogels ze houden en kun je ze een berichtje/verzoekje sturen.

Hoewel de meeste vogelliefhebbers een tikkie eigenaardig zijn razz :p, mag je meestal na afspraak wel komen kijken. De meeste vogelliefhebbers zijn namelijk nogal trots op wat ze hebben en laten dat graag aan anderen zien.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 245 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede