Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > bonte boer tot welke leeftijd broedrijp? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : bonte boer tot welke leeftijd broedrijp?
eline1987
Website Member
Posts :88

Website Member
2011-05-17 - 11:17:00 send message to eline1987

Hallo mensen,
Zoals sommigen weten hebben wij een vlucht van 20m2 met een blokhut eraanvast voor 6 bonte boeren. De jongste is 3 en de oudste 25 jaar. We hadden er altijd 5 maar een paar maanden geleden is er een man bijgekomen omdat we voornamelijk vrouwen hebben. Nu is het bijzondere dat de nieuwe man zich gekoppeld heeft aan de oudere bonte boer. Deze is hier ook helemaal wijs mee. Het geslacht van de oudere bonte boer is niet bekend. Ik dacht eigenlijk dat deze toch niet meer kon broeden. Nu zitten ze alleen de hele tijd onderin het nachthok op een hokje voor de kwartels. Deze is natuurlijk te klein alleen ze willen er wel in en zitten duidelijk te slepen met spullen. Moet ik ze nu lekker hun gang laten gaan of er toch een blok inzetten. Als de andere vogel jong was geweest had ik dit gedaan maar kan een bonte boer van 25 dit nog aan?
Eline


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-05-17 - 11:29:41 send message to Karel

Die beslissing moet je zelf nemen, maar ik zou er een blok inzetten. Misschien/waarschijnlijk wordt het niets, maar ze hebben het blijkbaar wel leuk met elkaar. Dat is ook veel waard, toch?


eline1987
Website Member
Posts :88

Website Member
2011-05-17 - 11:34:54 send message to eline1987

ja we genieten er ook enorm van. Ze zijn altijd samen en dat terwijl de vogel van 25, 23,5 jaar alleen heeft gezeten. Hij is hier nu 1,5 jaar en zit nu bij zijn soortgenootjes.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 210 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede