Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > tsja Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : tsja
whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-04-27 - 20:36:29

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/580407/2011/04/24/Klappen-op-kinderboerderij-na-beschermen-dier.dhtml

Klappen op kinderboerderij na beschermen dier

FOTO THINKSTOCK
Een medewerker van een Dordtse kinderboerderij heeft gisteren, nadat hij had voorkomen dat het dochtertje van de man een dier mishandelde, klappen gekregen van een verbolgen vader.

De medewerker zag dat het meisje aan het oor van een van de boerderijdieren stond te trekken. Hierop duwde hij de arm van het kind weg. De 29-jarige vader raakte hier zo boos over, dat hij over het hek sprong en de medewerker meerdere malen op het gezicht sloeg. Na tussenkomst van een andere bezoekers, vloog de woedende man de medewerker opnieuw naar de keel. Hij werd aangehouden nadat meerdere personen de politie alarmeerden.
(Redactie)
24/04/11 14u36


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-04-27 - 23:22:07

Tja, kinderen mogen tegenwoordig alles van hun ouders. Én het kind heeft altijd gelijk. Het onderwijs kent dit probleem maar al te goed. Geef maar eens strafwerk, dan heb je gelijk woedende ouders aan de lijn.shocked 8O

Om nog maar te zwijgen over het "goede" voorbeeld dat deze vader geeft: gelijk meppen!
Vroeger sprak men over "de jeugd van tegenwoordig", maar nu kun je beter spreken over "de ouders van tegenwoordig".


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-04-27 - 23:55:33

Met foto, naam en toenaam in de krant en een gebiedsverbod voor het hele gezin, maar ja, dat is wensdenken.
Hij zal wel een moelijke jeugd gehad hebben... angry


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-04-28 - 08:16:42

En z'n dochter nu, met een excuss voor dan. angry


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2011-04-28 - 10:29:08

Bizar gewoon angry
Zijn dochter neemt zijn gedrag al over, zij mishandeld dieren ...


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-05-03 - 19:32:39

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

en wat dacht je van deze doorgedraaide ..#*&^%$#@! Wat een idioot zeg, hoop dat die héééél snel gepakt wordt, en in de bajes alleen maar sponsjes op zijn menu staan.angry

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/357275



LOPIK - In Lopik is een dierenbeul actief. In de omgeving van de Vrijheidslaan en de Landscheiding zijn stukken gebakken spons gevonden.

Door de vetlucht lijkt gebakken spons net vlees en dat trekt honden of katten. De gezondheidsrisico's zijn groot, omdat gebakken spons flink uitzet in de maag van het dier.

De politie onderzoekt wie de stukken gebakken spons heeft neergelegd.



Zie ook:
- Politie zoekt getuigen van Lopikse dierenbeul



reageer op dit artikel | print artikel
Laatste update: dinsdag 3 mei 2011 18:20 uur
1594x getoond | © RTV Utrecht




Reacties van lezers op dit bericht


Dat de politie hem eerder mag vinden ....
bos uit Utrecht | 03-05-2011 13:24



wat een leuke reacties,ik ben het er helemaal mee eens .wie niet?laten de dader(s) maar in de bak zitten met water en spons
malta uit Nieuwegein | 02-05-2011 22:42



Als ik hem in me handen krijg zal ik eens kijken of die het ook zo lekker vind. Lelijke dierenbeul
dierenvriend uit Lopik | 02-05-2011 20:01



hier in IJselstein bij de C1000 Achterveld hing vorige week nog een papier van iemand dat men langs de Wetering hier ook sponzen heeft gevonden. ik heb begrepen 2 vuilinszakken vol.
Hanny uit IJsselstein | 02-05-2011 17:05



Wat een zieke/zielige mensen heb je toch zeg, gebakken spons neer leggen! Waarom doet iemand zoiets? Als je er van baalt dat honden en katten overal poepen dan moet je hun baasjes erop aan spreken maar niet zoiets achterlijks doen!
Marcel uit Woerden | 02-05-2011 16:47



Werkelijk waar... Wat bezielt zo iemand? Doelbewust dit soort dingen doen.. Iets met hoogste boom....
Alex uit Utrecht | 02-05-2011 16:32



wat een schoft(en).wie doet nu zoiets?hoop dat ze de dader(s) achterhalen en keihard straffen, boete en opsluiten en alleen gebakken spons laten eten. wat een etter(s)
moeder uit Werkhoven | 02-05-2011 15:36







Foto: Nico1959, Flickr






leeg


LOPIK - Hondenbezitters in Lopik zijn nog steeds geschokt na de vondst van gebakken stukken spons in de wijk.

Door de vetlucht die aan de sponzen hangt eten veel dieren de stukken op. Dat maakt de honden erg ziek en kan zelfs leiden tot de dood van de huisdieren.

De politie heeft geen idee wie de gebakken stukken spons heeft verspreid maar vraagt inwoners uit te kijken naar nieuwe sponzen en die meteen naar het politiebureau te brengen.


Politie zoekt getuigen van Lopikse dierenbeul


Zie ook:
- Dierenbeul Lopik verspreidt fopvlees



reageer op dit artikel | print artikel
199x getoond | © RTV Utrecht



whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-05-03 - 19:40:57

Deze maatschappij is steeds zieker en zieker aan het worden. wat een figuren lopen er toch rond zeg. Ik zeg je dat er gerust harder gestraft mag worden, en ik juig de dierenpolitie toe, al denk ik dat ze de oplossing ook niet zullen brengen, maar het is in elk geval een signaal, beter dan helemaal niets. de beesten zijn altijd maar aan de mens overgeleverd.sad :(



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 212 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede