Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > klikkend koppel klikt even niet Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : klikkend koppel klikt even niet
Mikaska
Website Member
Posts :7

Website Member
2011-02-04 - 21:58:48 send message to Mikaska

Ik heb een koppel Jardines GG die het afgelopen jaar voor het eerst een nest jongen heeft grootgebracht. Het klikte altijd goed tussen de pop en de man maar sinds ik de vogels in een ander (groter) verblijf heb geplaatst (sinds twee weken)hebben beiden steeds vaker ruzie en zitten ze ook niet meer naast elkaar op stok. Ze eten nog wel gezamenlijk uit de voerbak maar het is echt de pop die op dit moment echt de lakens uitdeelt. Aan de man ligt het niet. Die doet geen vlieg kwaad. Het is echt de pop die af en toe flink uithaald naar de man.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Komt het nog weer goed tussen die twee? Kan het zijn dat het gedrag slechts van tijdelijke aard is of zijn ze misshien uit elkaar gegroeid happy :)

Alvast bedankt voor de reacties.







avo
Website Member
Posts :47

Website Member
2011-02-04 - 23:51:26 send message to avo

hallo ik heb zelf een koppel al 15 jaar in bezit,eerste 3 jaar ging het goed toen van de
1 op andere dag knokken bij het leven,tot ik ze
ongeveer een jaar apart heb gezet in de zelfde
ruimte konden mekaar horen na ongeveer een jaar weer bij mekaar gezet,toen ik ze weer bij mekaar
zette was het weer liefde op het eerste gezicht en binnen 4 maanden had ik 3 mooie jongen en tot op heden elk jaar kweek ik er 8 jongen van.maar je moet wel geduld hebben om ze weer bij elkaar te zetten.veel succes ermee.
met vriendelijke sportgroeten andré van overdam



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 199 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede