Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > de chat Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-11-29 - 12:08:56 send message to arjandaf

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

ooooh ja er zitten nu ong. 7 mensen ( en meer ongemeld ) met dezelfde klachten .en arjan word er weer tussen uitgepikt wat is er onbeleefd of nog beter wat is er onwaar aan mijn stukje ??? maar als de heren zich aangevallen voelen oei oei oei REGEL het dan .
dit was absoluut de opgeschoonde uitleg .
nu jij weer . Peter


met vriendelijke groet : arjan
PS: de posters vernieuwen is idd niet julie aanpak maar bied ze dan niet aan . heb dat maanden geleden in ( site nieuws ) al gewoon netjes aangegeven maar er gebeurt niks )


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2010-11-29 - 12:12:45 send message to johanblok

Wie deze site van een commerciele werkwijze beticht, geeft blijk van een groot gebrek aan het onstaan en de geschiedenis van de site.

Voor zover ik er iets van weet: De site is zelf ontwikkeld door de oprichter in een tijd dat er nog niet zo veel 'standaard' software voor forums en chat was als tegenwoordig. Eigenlijk zou een en ander overgezet moeten worden naar modernere forum en chat software. Echter, dat vergt behoorlijk veel (onbetaalde) tijd met daarna waarschijnlijk nog diverse problemen die opgelost moeten worden.


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-11-29 - 12:57:41 send message to arjandaf

helemaal mee eens . maar neemt niet weg dat een reaktie op zijn plek zou zijn en niet meteen de teentjes intrekken en vingertje wijzen .


barraband
Website Member
Posts :306

Website Member
2010-11-29 - 14:17:18 send message to barraband

ik kan ook niet meer op de chat


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-11-29 - 14:31:43 send message to ParkietenPeter

Nou het is dat arjan er weer tussenuit gepikt wordt. Ja, vind je het gek, omdat jij weer zonodig denigrerend moet zijn met je uitspraken als; "moderator/webprutser!" Logischerwijs trek ik mij dit wel ook persoonlijk aan, ondanks ik je al uitgelegd heb dat ik er niks aan doen kan!

De overigen hebben nog een beetje respect over.

Mijn opgeschonde versie dan voor jou;

"Och elk jaar zijn er wel een paar van die "gasten" die denken dat ze iedereen voor alles kunnen uitmaken omdat het hun zo voor de kont komt". Zal wel met het weer te maken hebben.

Peter (ook als moderator er langzaam zat van)


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2010-11-29 - 14:45:04 send message to johanblok

Het is precies waarom ik reageerde: gebrek aan een basale vorm van respect voor degenen die vrijwillig hun vrije tijd hieraan besteden.

Overigens, er zijn er maar zeer weinig die dit zolang volhouden als de moderator en eigenaar van deze site.



oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2010-11-29 - 15:01:37 send message to oli4

knap gezegd johanwink ;)
durf me niet echt moeien in dit gesprek, maar ben het helemaal met je eenswink ;) Vind dat er hier te weining respect getoont wordt naar het vele vrijwilligerswerk. Moderator zijn vergt veel tijd en geduld. Heb daar dan ook gewoon respect voor.

@parkietenpeter,
doe zo voortwink ;), anderen weten niet altijd waar het over gaat als ze zo bezig zijnsad :( jammer


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2010-11-29 - 16:12:57 send message to Daniel

Ik kan me alleen maar bij de vorige posters aanschuiven. We mogen onze waardering voor zowel Agabird als Parkietenpeter wel wat vaker tonen. Want het is dankzij hen dat het hier op vogelarena zo goed toeven is.


kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2010-11-29 - 16:39:05 send message to kaapsen

Dag Parkieten peter,met alle respect,wie kan er dan wel wat aan doen?

Veel leden betalen 5 euro voor hun adv, daar worden inkomsten uit gegenereerd,maakt mij persoonlijk niet uit waar dat naar toe gaat,maar als er dan ook naar mijn mening, TERECHT geklaagd wordt dat er EEN ONDERDEEL AL JAREN NIET GOED werkt,kunnen JULLIE het ook niet zo gemakkelijk afschuiven,zo van, ja daar kunnen wij ook niets aan doe.

Dus voor DIEGENE die er WEL wat aan kan doen en zichzelf AANGESPROKEN voeld,doe er wat mee,svp.

OOK IK heb nl in het verleden verschillende malen problemen gehad,maar ik moet tot mijn grote SPIJT ERKENNEN,NADEAT IK DAT GEWOON FATSOENLIJK GEMELD HAD ,er NOOIT, LEES GOED, NOOIT EEN normale REACTIE op TERUGKWAM, dus en ik weet niet wie die andere personen zijn,niet zo op EEN persoon terugkatten, die ws al eens eerder commetaar heeft gehad.

Dit is een Proffessionele site en kan ook zo gerund worden lijkt mij,ik heb er geen verstand van maar als er blijkt dat er geen geld meer binnenkomt,door wat voor reden dan ook,zal dat WEL snel AANGEPAKT worden en als dat gemakkelijker is schrap dan het zootje waar je probelemen mee hebt of heb tenminste het FATSOEN om een reactie te geven op een PB,die jullie ZELF in het leven hebben geroepen.
Zo dat is het

Evenzogoed vr gr Kees.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-11-29 - 17:52:42 send message to ParkietenPeter

Dank jullie voor de reacties. (doet af en toe toch wel goed. Hey, ik ben ook maar een mens.wink ;))

Ik heb in ieder geval e.e.a. aan Jan voorgelegd. Zeker ook de gegeven suggesties en ik hoop dat hij er snel wat aan doen kan.

M.vr.gr.
ParkietenPeter
Moderator VA


michatje
Website Member
Posts :119

Website Member
2010-11-29 - 18:04:44 send message to michatje

hallo allen,

ikzelf heb een mail gestuurd op 22/11 zoals ik al had aangegeven naar de webmaster en we zijn nu ondertussen 29/11 en heb nog GEEN enkel antwoord op het probleem terug gekregen.het minste dat hij kon doen was mij toch een uitleg geven. voor de rest sluit ik me volledig aan met de reactie van "kaapsen".
met vriendelijke groeten,
michatje


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-11-29 - 19:25:32 send message to mijnkaketoes.nl

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hallo

Natuurlijk is het fijn dat iemand zo een chat maakt. Maar daar gaat het niet om. Vele mensen klagen over Jan (de eigenaar) dat hij nooit reageert. Kennelijk komt alle werk en ---- bij PP.
Maar goed dat is een interne aangelegenheid wat ze zelf moeten oplossen denk ik. Het is mij te makkelijk om te antwoorden kan er ook niets aan doen. Begin dan maar niet zo een site denk ik.
Niets vervelender als een product niet werk. Ook voor de adverteerders van deze site denk ik.

Verder sluit ik me bij de woorden van Kees Kaapsen aan.

Verder begreep ik uit de woorden van PP dat Arjan ook wel moderator hier kan worden. Nou ik zou zeggen Arjan doe je best wink ;)

Maar goed ik neem toch wel aan PP dat je contact met Jan hebt? Breng dan eens het punt van het beantwoorden van mails en PB onder zijn aandacht.

Henk

P.s mischien moet je het mod team uitbreiden en als team gaan werken. Heb daar als moderator van een andere site positieve ervaring mee.


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2010-11-29 - 20:36:47 send message to medaar

ik ook lukt me ook niet . gr uit westvlaanderen. medaar.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-11-29 - 21:24:43 send message to ParkietenPeter

Elke suggestie die aangedragen is ondersteun ik ook.
Maar alles staat en valt bij de beslissing van de eigenaar.
Daar heb ik zelf dan ook echt he le maal geen invloed op.
Ik ben niet meer en niet minder dan alleen maar moderator van het forum.
De rest van de pagina is in handen en voor verantwoording van Jan.
Zijn pagina, zijn beslissingen.

Ik heb het hem onder de aandacht gebracht met het dringende verzoek e.e.a. in overweging te nemen. Totdat hij met beslissingen komt zullen we gewoon doorgaan met waar we goed in zijn.

wink ;) PArkietenPeter
Moderator Va.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-11-29 - 21:42:59 send message to denegon

misschien elpt het om te melden dat als ik van mijn eigen computer probeer in de chat te komen lukt het niet echter als ik het van de computer van mijn schoonouders probeer dan lukt het wel.
het verschil is wel dat zij windows XP draaien en ik vista dus misschien heeft het daar iets mee te maken.
groetjes eogn




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 146 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede