Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > zieke alvleesklier Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : zieke alvleesklier
kimmy
Oud Lid
Posts :12

Oud Lid
2004-08-20 - 20:51:59

Hoi allemaal,

even voor degene die het leuk vinden om te weten, mij gevonden vogeltje Smeagel de grasparkiet was ziek toen ik hem vond. Hij zat bol, op twee pootjes, heet leek alsof ie steeds moest poepen, maakte borrelende geluidjes (scheetjes?), had nergens zin in behalve eten, en schonk geen aandacht aan zijn huisgenootje Gollem, hij poepte min of meer de zaadjes uit zonder te verteren. Van de eerste dierenatrs kreeg ik Bytril om te proberen en ontwormingsmiddel maar dit hielp allemaal niet zo. Vorige week ben ik naar een arts in amersfoort geweest die zag al gelijk het dikke buikje van Smeagel en na wat voelen en luisteren constateerde hij dat het ging om de alvleesklier die niet helemaal goed werkte. Nu geef ik een weekje Zymoral en het lijkt al beter te gaan. Maar beide vogeltjes moeten wel appart eten want als Gollem het zou binnenkrijgen zou haar alvleesklier eermee kunnen stoppen omdat de stoffen kant en klaar binnenkomen. Ik moet het komende twee weken ook nog geven en dan kijken we weer verder.
ik zie nu al verandering en daar ben ik best blij om, ik hoop dat het helemaal goedkomt.
Groetjes kimmy


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2004-08-20 - 23:23:17

Dat beestje heeft het getroffen dat ie bij jou terecht gekomen is!
Sterkte, ik hoop dat hij snel beter is.

Groeten, Ton.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 266 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede