Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Alkmaarse vogelmarkt Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


vincent1122
Oud Lid
Posts :3

Oud Lid
2010-09-07 - 22:45:09 send message to vincent1122

ik heb er nu al zin in

de alkmaarse vogelmarkt
voor mij lekker dichtbij

en heb niets dan positieve verhalen gehoord de afgelopen 51 weken
iedereen die ik sprak was er zo lovend over dat ik het dit jaar niet wil missen!!

en ik hoop ook u niet

laten we proberen met zijn alle van deze gezellige markt de grootste van nederland te maken zodat de buitenlanders voortaan hierheen rijden met hun volgeladen bussen


alkmaarse vogelmarkt ZET HEM OP


AlmeerseParkiet
Website Member
Posts :238

Website Member
2010-09-12 - 11:19:32 send message to AlmeerseParkiet

Ik ben benieuwd wat er met mijn valkparkiet gaat gebeuren die daar rondvliegt laugh :D


Twuijver
Website Member
Posts :13

Website Member
2010-09-13 - 18:35:56 send message to Twuijver

Ben benieuwd naar jullie ervaringen? Hoe was de markt en de bezetting? Helaas niet in de gelegenheid geweest om te gaan kijken.


liedje
Website Member
Posts :4

Website Member
2010-09-13 - 23:11:51 send message to liedje

Ben ook dit jaar weer geweest, en volgens mij was het stukken drukker dan het eerste jaar.
Het was ook lekker ruim opgezet, zodat je overal goed bij kon om te kijken en eventueel te kopen(dit jaar geen vogels gekocht, maar wel ingeslagen bij PARROTS AVENUE en AVIAN )
Wij hopen in ieder geval dat ze het volgend jaar opnieuw de Alkmaarse vogelmarkt houden, want ik heb ontzettend veel goeie reacties gehoord !


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-09-14 - 10:01:55 send message to ParkietenPeter

laugh :D
quote
Ik ben benieuwd wat er met mijn valkparkiet gaat gebeuren die daar rondvliegtlaugh :D

Laatste keer dat ik in Zwolle was was een hele grote valkarkiet die er rondvloog (kakatoe dus)
Als hier maar niet hetzelfde mee gedaan wordt als de domino-mus.

wink ;) Peter


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-09-14 - 11:31:27 send message to Ton Koek

Ik vond het bijzonder geslaagd, ruim, netjes en bijna alle vogels netjes in TT-kooien. Nu alleen nog de verkoop uit lopers verbieden.

Het was goed druk, groot aanbod en opvallend, erg veel herkenbare medewerkers/sters, erg handig.

Groet, Ton.


prodier
Website Member
Posts :27

Website Member
2010-09-15 - 09:25:40 send message to prodier

Twuijver, jammer dat je er niet geweest bent want de ALKMAARSE VOGELMARKT is zeer geslaagd te noemen !
De bezoekersantallen en het aanbod moeten nog wat omhoog, maar waren al vele malen beter dan vorig jaar en je moet toch een keer beginnen...daarom ben ik er van overtuigt dat het vanzelf wel goed komt met de ALKMAARSE VOGELMARKT want alle andere grotere markten zijn zo begonnen
En voor Almeerse perkiet...de valkparkiet en de 2 japanse meeuwen die los vlogen waren binnen 15 minuten na de markt gevangen !


steven avis
Website Member
Posts :13

Website Member
2010-09-20 - 21:37:27 send message to steven avis

Ben dit jaar weer op de markt geweest en ik mag zeggen dat het een stuk drukker was dan vorig jaar.

Zowel het bezoekers aantal en het aantal markttafels lag naar mijn mening hoger

Wederom goed herkenbare vrijwilligers

Weet zeker dat het volgend jaar nog beter wordt.


blomsand@hi.nl
Website Member
Posts :29

Website Member
2010-09-26 - 16:31:26 send message to blomsand@hi.nl

Beste vogelliefhebbers,

Deze markt zal in de toekomst een hele grote worden.
Zeker als het aan de inzet van de vrijwillgers ligt.
Ze zijn dol enthosiast en doen er dan ook alles aan om van deze beurs een succes te maken.
Zelf hadden wij met ons beginnend bedrijf, nog nooit op een beurs gestaan ( wij maken broedblokken op maat ) dit was bekend bij de leiding en die zijn ook zeer behulpzaam geweest.
Met regelmaat kwam er een vrijwillger lang om te vragen of alles naar wens ging.
Tevens was het publiek dat langs kwam ook belangstellend en complimenteus over ons produkt.
Wij zullen de volgende beurs dus zeker weer aanwezig zijn in Alkmaar.
Vrijwilgers bedankt voor jullie inzet,en veel succes met het organiseren van de volgende beurs.

Arie & Marielle Blommers



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 140 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede