Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > poppen die mannen voeren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : poppen die mannen voeren
oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2010-08-20 - 15:39:12 send message to oli4

Heeft iemand hier ervaring mee?? Mijn cruentata popje is blijkbaar goed in broedstemming want ze is de hele tijd aan het baltsen rond het mannetje, met haar vleugels langs haar lichaam, kop op en neer en lichaam plat, ook voert zij de man?? Is dat normaal?? Dacht dat enkel de mannen de pop voerden, heb omgekeerd nooit meegemaakt. Iemand hier ervaring mee? Volgens de sexpapierenr(endoscopie) is het wel degelijk een pop! De man is via DNA gesext, dus moest er een fout zijn met het sexen zou het dat kunnen zijn, en heb ik dan twee poppen waarvan de dominanste de andere voert. Dat zou toch mijn theorie zijn. Maar als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag, anders zal ik ze moeten laten oversexen, of afwachten op eitjes(al dan niet bevrucht). Ga nog even afwachten en geduld hebben, maar ervaringen altijd welkomwink ;)


Galah46
Website Member
Posts :188

Website Member
2010-08-20 - 19:47:05 send message to Galah46

Bij onzeker , nogmaals de test laten uitvoeren. Kan best een vergissing geweestzijn, maar ook kan men er misbruik van gemaakt hebben. Vergissingen kunnen gebeuren, maar toch zelden. Zoals bvb de veren van een pop of moedervogel opgestuurd met ringnr van de kleine. Zo heb ikzelf reeds 2x voor gehad.(was niet met cruentata's, maar roodvleugels)Deze personen erop gewezen dat zij frauduloos geweest zijn, om toch maar hun zogenaamde mannen kwijt te raken.Nooit, never daar nog iets gekocht en anderen dit laten weten ook.Het komt alsmaar meer voor ,deze wanpraktijken.sad :(


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2010-08-20 - 19:57:59 send message to oli4

de pop is via endoscopie getest, dus zeker een pop,

maar ben eigenlijk meer benieuwd naar het feit of het wel vaker voorkomt dat poppen mannen voeren. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, en schrok toch wel even. Maar ga het aankijken, heb er een goed oog op, en anders nog eens laten oversexen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 162 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede