Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > tropic impex Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : tropic impex
birdcompany
Website Member
Posts :25

Website Member
2010-05-10 - 16:20:24 send message to birdcompany

hallo kent iemand dit bedrijf,kreeg een mail met prijslijst van allerlei vogels.
zit in bulgarije.


Laurenzo
Website Member
Posts :61

Website Member
2010-05-10 - 18:48:51 send message to Laurenzo

Stonden er op die prijslijst ook hyacint ara's voor 3 à 500 €? laugh :Dwink ;)razz :p


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2010-05-10 - 19:18:23 send message to wiechmann

mensen die ik ken en ook wel eens op vogelarena advertentie zet hebben ook deze mail ontvangen.
voor de rest ken ze niet .stonden we intresanten vogels op.je kan ze ook zelf op halen sta er bij.


Peppie
Website Member
Posts :1

Website Member
2010-05-10 - 21:06:13 send message to Peppie

Geachte VogelArena lid,

Uw bijdrage/bericht is door de moderator verwijdert omdat hier verkoopinformatie in stond.

Voor het te koop vragen en/of te koop aanbieden van vogels verwijzen wij u naar de betreffende verkooprubriek.


quote
--------------------------------------------------------------------------------
[Ster account
U heeft een Ster account nodig om advertentie's te kunnen plaatsen. De kosten voor een Ster account bedragen 5 Euro per jaar voor 52 advertentie's.]
--------------------------------------------------------------------------------


Zie hiervoor; http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=278

Mocht u kweek- of verzorgingsgerichte vragen hebben, stel deze dan zo uitgebreid mogelijk zodat er geen misverstand kan bestaan.

Met vriendelijke groeten,
ParkietenPeter




Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

Laurenzo
Website Member
Posts :61

Website Member
2010-05-11 - 08:30:55 send message to Laurenzo

@wiechmann: ik kreeg in het verleden ook zo'n mails, letterlijke vertalingen vanuit het Engels, hilarische teksten krijg je dan. In die advertenties werden onder andere hyacint ara's aangeboden voor 3 à 500 €/stuk. Als je weet hebt van wat een hyacint "normaal" kost, dan hoef je niet van de snuggerste te zijn om dat te geloven.
Je schreef dat je ze ook zelf kan ophalen (in Bulgarije blijkbaar), ik zou het risico niet nemen voor een ritje tot daar. Het kan evengoed een spookfirma zijn die eventjes een adresje nodig heeft. Rij je eventjes een paar honderden kilometers naar het opgegeven adres, kom je daar aan en sta je midden in het veld happy :). Anderzijds kan het ook om pure smokkelwaar gaan, ik denk maar ff luidop.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2010-05-11 - 08:46:15 send message to wiechmann

laurenzo

ik zou niet weten wat een hyacint kost. ik koop ze hier voor 3.95 per stuk.happy :)

ik zelf zou er niet voor rijden.
maar er zijn wel mensen die hun vogels in bulgarijen haal. en dan heb je inderdaad verse wildvang.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2010-05-11 - 12:57:09 send message to Karel

quote
ik koop ze hier voor 3.95 per stuk


Hermann, dat is toch de prijs voor wildkleur? wink ;)

Wat de tent in Bulgarije betreft:
- ga er niet heen!
- stuur geen geld!
- als je toch "zaken" wilt doen, doe dat dan in Nederland en zorg dat je veel "getuigen" bij je hebt.happy :)

Maar beter nog: doe het niet!


X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2010-05-14 - 21:10:49 send message to X_anita_X

of ze slaan je de schedel in omdat ze weten dat je een paarhonderd euro op zak hebt. hmmm mischien wel een nieuwe soort overval, niet bij de mensen thuis maar de mensen gewoon naar hun laten komen. klinkt wel eng, ik zou het niet doen in elk geval.


birdcompany
Website Member
Posts :25

Website Member
2010-05-21 - 09:25:35 send message to birdcompany

ben er toch eens wat verder op ingegaan.moest het geld op de rekening van dennis papegaaien storten en dan zouden de vogels geleverd worden.
hahahahahahahahaha


birdcompany
Website Member
Posts :25

Website Member
2010-05-21 - 09:26:16 send message to birdcompany

ik denk zelf dat er helemaal geen bulgaren in het spel zijn.....


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2010-05-21 - 09:42:56 send message to Karel

Mmm....Dennofski? Heet zijn vrouw niet Sofia? wink ;)razz :p


chassy
Website Member
Posts :118

Website Member
2012-02-06 - 20:40:40 send message to chassy

vandaag ook terug een mail gekregen van die firma. toen ik terug stuurde dat ik interesse had voor de vogels maar enkel betaal bij aflevering verklaarde hij me zot:o wie zou er nu de zot zijn?happy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 193 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede